gard. Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Må si meg fornøyd med oppvarmingen egentlig. Myyyye bedre enn Iron Maiden i fjor Mastodon oppdaget jeg bare noen uker tilbake, og digger det så absolutt. Lamb of God har jeg ikke noe forhold til og mangler å høre det egentlig. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Haha, fikk nettopp kjøpt en ståplass-billett til Lenke til kommentar
mark Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 på billetservice? ett kansje lamt spørsmål, når på døgnet slutter konserten? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er nok hos billettservice, ja... Konserten er sikkert ferdig rundt 11-12 avhengig av når de starter. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 på billetservice? ett kansje lamt spørsmål, når på døgnet slutter konserten? Utrolig nok fikk jeg kjøpt en stå-billett til på billettservice ja, mange timer etter at salget av restplasser startet Bare tenkte jeg skulle prøve for moro skyld, trodde ikke mine egne øyne da den kom opp Er ikke jeg som skal ha den da, men en kamerat som ikke fikk billett Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Blir litt OT, men ja. Jeg hørte Lateralus for 3-4 år siden for første gang og var hekta etter å hørt den 5-6 ganger. Selve låta og albumet er det beste jeg har vært borti noensinne, for når du først er hekta på musikken til Tool, så blir du det for alltid. Elsket også 10.000 days, som jeg vet fikk litt blandet mottakelse fra folket. Gleder meg til neste Tool album. Fikk ikke billetter til noen av Spektrum konsertene (for at det ikke skal bli bare OT). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Husker på Hovefestivalen i 2007, da Mastodon etter planen skulle spille før Slayer på Hovescenen. Slayer gjorde fra seg en grei konsert, flyet til Mastodon var forsinka og det endte med at Mastodon kom midt på natta i amfiet. Helt fantastisk konsert.. kommer aldri til å glemme viljen til de gutta! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Snikepellik: Ser ikke ut til at du vet helt hvordan man bruker YouTube funksjonen her på forumet. [youtube]********[/youtube] Sett inn det som står etter youtube.com/watch?v= feks QgqQtZWze5Y Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg føler jeg har gått glipp av satans mye god musikk viss jeg bare har hørt chism (eller noe slikt) av tools?.. Må skaffe meg noen cder av de da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Må skaffe meg noen cder av de da Blir ikke så veldig mye bedre enn Tool i mine øyne. Kjøp Lateralus, Ænima og 10. 000 Days også begynner du med Lateralus, så er det bare å begynne å kose seg med konge musikk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Schism mener du nok. Kongelåt. Men husk å ta deg god tid når du hører på Tool og bare la musikken synke inn. Tool og Metallica er mine favorittband. Foo Fighters er å bra, men måler seg ikke med de to nevnte føler jeg Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 kom akkurat inn på billettservice, så hvis noen vil ha billett nå, så gå inn å prøv Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvor i Spektrum er felt 120? Har ikke funnnet et setekart som viser det nummeret noe sted Lenke til kommentar
Panter Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Felt 120 er på den siden hvor scenen normalt står. Sikkert kjempebra det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvor på dette kartet? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Der hvor scenen normalt står skrev jeg. På denne konserten skal ikke scenen være der, men i midten på gulvet. Det oppsettet du viser til er uansett helt feil til denne type konsert, det er for en sitteforestilling. Riktig finner du på hjemmesiden til Spektrum. Endret 27. november 2008 av Panter Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Link til setekartet til konserten? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kart over plasser Lenke til kommentar
Panter Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Link til setekartet til konserten? Hva er det som gjør at du ikke finner det selv? Finner ikke hjemmesiden til Oslo Spektrum? Finner ikke kartet på hjemmesiden? Et hint, hvilken konsert er det du søker kart etter. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 OoomG! Det var faktisk ledige billetter på billettservice i går, wee :!: Hva er sjangsen for det xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå