Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner virkelig ikke at de kunne få til Telenor Arena. Får håpe på en ekstrakonsert.

 

Hørte noe om at Telenor Arena var opptatt den dagen Metallica ønsket å spille på, kjipt..

 

LiveNation.no:

 

"I forbindelse med dette albumet, legger Metallica ut på turnéen World Magnetic Tour ’09. Oppsettet denne gangen blir «In The Round» noe som betyr at alle billettene vil ha like god sikt. "

 

Neppe god sikt med 23000, men skjønner absolutt poenget ditt.

Jeg for min del syns det blir helt sinnsykt kult å sitte så nær for en gangs skyld. Itillegg ha en mørk sal, og ikke en lys sommernatt i Bergen eller Oslo.

Lenke til kommentar

March 7 & 8 Stockholm, SWE - Globen

 

Tickets go on sale on October 20 at 9am local time

Met Club presale begins on Thursday, October 16 at 1am PDT and ends on October 17 at 8am PDT

The presale requires your unique presale code found under the MY ACCOUNT page

Each Met Club member can purchase up to two tickets per show

 

 

June 17 Oslo, NOR - Spektrum

 

 

Tickets go on sale on October 20 at 9am local time

Met Club presale begins on Thursday, October 16 at 12:01am PDT and ends on October 17 at 8am PDT

The presale requires your unique presale code found under the MY ACCOUNT page

Your presale code will only work ONE time so make sure that you check out immediately

If you experience any issues with your code, please contact Customer Service at +47 815 33 133 (9am - 5pm local time)

Each Met Club member can purchase up to two tickets

 

 

July 20, 22, & 23 Copenhagen, DNK - Copenhagen Forum

 

Tickets go on sale via www.billetlugen.dk on October 20 at 10am local time

Met Club presale begins on Thursday, October 16 at 1am PDT and ends on October 17 at 6am PDT

The presale requires your unique presale code found under the MY ACCOUNT page

Each Met Club member can purchase up to four tickets per show

All tickets are general admission (650 DK + fees)

 

Oppvarming Sverige: Machine Head & The Sword

 

Oppvarming Norge: Lamb of God & Mastodon

 

Oppvarming Danmark: Lamb of God & Mastodon

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar
Men det står ikke på metclub-sidene HVEM som selger billettene. Er det billetservice?

 

Det står tlf nr 815 33 133 som jeg antar er billettservice. Det har vært gjennom billettservice de to forrige konsertene og.

 

Hvorfor velger de spektrum som tar rundt 10k (?) personer mot Valle Hovin som tar over 40k? Utsolgt blir det jo uansett. Hvis Billettservice skal selge disse billettene kan det jo bli litt av et show før det virkelige showet starter...

 

De spiller innendørs fordi dette er en innendørs turne! Derfor blir det ikke valle! Enkelt og greit! ;) De ønsket og å spille i spektrum... så da blir det sånn!

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar
Det står tlf nr 815 33 133 som jeg antar er billettservice. Det har vært gjennom billettservice de to forrige konsertene og.

Så vi (Metclub-medlemmer) skal altså ringe Billettservice nå klokka ni og oppgi Presale-koden? Jeg meldte meg inn i Metclub i går og er ikke helt med på presalegreia ennå. :whistle:

Lenke til kommentar
Det står tlf nr 815 33 133 som jeg antar er billettservice. Det har vært gjennom billettservice de to forrige konsertene og.

Så vi (Metclub-medlemmer) skal altså ringe Billettservice nå klokka ni og oppgi Presale-koden? Jeg meldte meg inn i Metclub i går og er ikke helt med på presalegreia ennå. :whistle:

 

 

The presale requires your unique presale code found under the MY ACCOUNT page

Your presale code will only work ONE time so make sure that you check out immediately

If you experience any issues with your code, please contact Customer Service at +47 815 33 133 (9am - 5pm local time)

Each Met Club member can purchase up to two tickets

 

 

Les og lær!

Lenke til kommentar
Les og lær!

Leste det, men ble ikke klokere. ;) Vi skal altså kontakte Billettservice dersom vi har problemer med koden, men hvor foregår (den uproblematiske) bestillingen?

 

Edit:

Det står man skal ringe telefonnummeret om man får problemer med presale-koden.. Ikke hvordan man skal bestille..

Nettopp.

Endret av Karaffel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...