Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som veit kossen det e og være på konsert i spektrum?? tenker litt på kor varmt det blir der inne og kossen lyden blir..

antar at det kansje kan være litt lurt og ha øre propper på seg her..

1) Det å være på konsert i Spektrum er helt kanon på et band som Metallica, selv om Spektrum som konsertarena ikke er helt ideell.

2) Det blir varmt. Ikke drass med deg jakker og ryggsekker og alt hvis du har tenkt å stå hvert fall.

3) Jeg har aldri hatt problemer med lyden og å måtte ha ørepropper, men det må du nesten bare føle litt på i Spektrum. Føler du at det er for høyt så tar du i øreproppene. I mine øyne begrenser det konsertopplevelsen noe, men det er tross alt mye bedre enn å oppleve ubehag i ørene hvis man føler det.

Lenke til kommentar
e metclub medlem.. og mine kom idag..

 

Gleder meg som en unge til mine ankommer også... :) Har ikke vært lur nok til å bli metclub-medlem ,men fikk tak i 3 stk billetter i dag alikevel, etter å ha mislyktes på valle hovin, bergen og 17/06/09.....

 

Håper du husker PM jeg sendte deg tidligere i dag ;)

Lenke til kommentar
Om noen har ståplasser/sitteplasser som er inntil hverandre, blir jeg og dama veldig fornøyd om vi får byttet våre spredte sitteplasser i deres billetter. Sikkert noen som har kjøpt billetter kun for å videreselge, for dere har det jo lite å si hvor billettene er plassert...

 

Kjempelogisk. De fleste som kjøper billett av andre skal garantert gå alene. Alternativt om de skal ha med sin kjære el så sitter de helst fra hverandre. Så det er helt naturlig at det er mye lettere å selge og få en god pris på spredte billetter enn samlete.. Plasser ved siden av hverandre er nok svært vanskelig å få solgt. De dyreste billettene er de som er single.

 

Ps, det var ironisk.

Lenke til kommentar
e metclub medlem.. og mine kom idag..

 

Gleder meg som en unge til mine ankommer også... :) Har ikke vært lur nok til å bli metclub-medlem ,men fikk tak i 3 stk billetter i dag alikevel, etter å ha mislyktes på valle hovin, bergen og 17/06/09.....

 

Håper du husker PM jeg sendte deg tidligere i dag ;)

 

 

det blir heldigvis mitt 3år eg får se de.. :) var ikkje metclub medlem tidligere.. ble det rett før første konsert ble lakt ut te neste år.. men hadde ikkje peng så eg kunne ikkje kjøpe billett..

 

jupp, husker pm. og har svart på den siste og.

Lenke til kommentar
Om noen har ståplasser/sitteplasser som er inntil hverandre, blir jeg og dama veldig fornøyd om vi får byttet våre spredte sitteplasser i deres billetter. Sikkert noen som har kjøpt billetter kun for å videreselge, for dere har det jo lite å si hvor billettene er plassert...

 

Kjempelogisk. De fleste som kjøper billett av andre skal garantert gå alene. Alternativt om de skal ha med sin kjære el så sitter de helst fra hverandre. Så det er helt naturlig at det er mye lettere å selge og få en god pris på spredte billetter enn samlete.. Plasser ved siden av hverandre er nok svært vanskelig å få solgt. De dyreste billettene er de som er single.

 

Ps, det var ironisk.

 

Har snakket med flere med spredte billetter, og flere med samlede billetter, og også ståplasser. ALLE har fått EKSTREMT mange henvendelser, og budene er ca like på alle typer billetter. Var faktisk to med separate sitteplasser som hadde fått de høyeste budene, tro det eller ei. Blir ikke akkurat vanskelig å selge billetter, uansett plassering. :)

Hadde håpet det finnes en snill sjel som kan hjelpe oss, om man alikevel ikke skal bruke billettene selv.

Lenke til kommentar

Dette er helt på jordet, men jeg kan jo ikke klage da jeg fikk skaffeet meg plass.

For 5 minutter siden søkte jeg på ny og det dukket opp en sitteplass. Jeg ble jo utrolig glad og betalte - alt gikk i orden. Så tenkte jeg at jeg skulle sjekke om det var noe kart over arenaen inne på Billettservice og da dukket det jammen opp en ståplass også!

Ser på transaksjonene at det var en annen transaksjon imellom mine, så tydeligvis en heldig sjel til.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er ubehagelig med ørepropper, for da blir bare lyden helt lav og mushy, er jo ikke noe moro, er som å høre på en liveplate på lavt volum på ipoden, nesten, pluss at du hører din egen stemme veldig høyt inni hodet når du roper.

 

Og Spektrum er VARMT, spesiellt med full sal. Har sett folk som sto og silsvetta i vinterjakke fordi det ikke er noen garderobe å henge klær fra seg. Det beste er å legge alt av verdisaker og jakke i en oppbevaringsboks på Oslo S (rett nedi gata bare). Så slipper du å bekymre deg for å miste eller få stjålet lommeboka di.

 

Jeg hadde min første Metallica-konsert på Valle hovin, spørs om noe kan overgå den. Lyden er sikkert bedre innendørs, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Dette er helt på jordet, men jeg kan jo ikke klage da jeg fikk skaffeet meg plass.

For 5 minutter siden søkte jeg på ny og det dukket opp en sitteplass. Jeg ble jo utrolig glad og betalte - alt gikk i orden. Så tenkte jeg at jeg skulle sjekke om det var noe kart over arenaen inne på Billettservice og da dukket det jammen opp en ståplass også!

Ser på transaksjonene at det var en annen transaksjon imellom mine, så tydeligvis en heldig sjel til.

Det er fortsatt billetter igjen, men nå får jeg kun opp sitteplasser.

Lenke til kommentar

Det samme skjedde med Valle Hovin og andre konserter også. Til Valle Hovin kjøpte jeg to billetter kl 20 den kvelden det ble utsolgt. Samme her også. Grunnen er enkelt og greit at det ligger reserverte billetter i systemet som fyker ut igjen fordi betalingene ikke har gått i orden. Men offisielt sett er konserten utsolgt, og ble vel det på 18 min. eller noe, ifølge VG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...