Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]

Arsenal89

Anbefalte innlegg

Jeg fikk to, men når jeg skulle betale, så kom der opp: Intern serverfeil/Internal Server Error

En intern feil eller feilkonfigurasjon har oppstått, og serveren kunne ikke gjennomføre din forespørsel.

Billettene ligger reservert...men jeg kommer ikke gjennom til Biletteservice...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da fikk du sikker 2 av di som jeg mistet:P

Fikk først 4 billetter, men så klikket det når jeg skulle betale.. lå inne som reservert, men kom ikke igjennom til billettservice på telefon :s så skjer det som er mest sprøtt.. når klokkeslettet for avlysning av kjøpet inntreffer, refresher jeg siden, og får opp 4 nye billetter. Når jeg sjekker plassene, så er det de samme som jeg fikk når kjøpet ble annulert forrige gang..;P "Litt" mer flaks enn det som skulle vært lovlig ;)

Lenke til kommentar
Da fikk du sikker 2 av di som jeg mistet:P

Fikk først 4 billetter, men så klikket det når jeg skulle betale.. lå inne som reservert, men kom ikke igjennom til billettservice på telefon :s så skjer det som er mest sprøtt.. når klokkeslettet for avlysning av kjøpet inntreffer, refresher jeg siden, og får opp 4 nye billetter. Når jeg sjekker plassene, så er det de samme som jeg fikk når kjøpet ble annulert forrige gang..;P "Litt" mer flaks enn det som skulle vært lovlig ;)

Ja, det er billettservice på sitt beste...Du må bare prøve og prøve.

Lenke til kommentar

JADDA!!!! har fått tak i 3 billetter iløpet av formiddagen! Alle er sitteplass på spredte plasser, noen som har erfaring med å bytte med andre kjøpere? Vil jo helst være sammen med dama, litt kjipt å være på hver vår side av scenen.. :D

Om noen vil bytte bort sin ståplass mot min sitteplass, evt to sitteplasser ved siden av hverandre mot spredte, send meg en PM.

Fy f**n så fornøyd!

PS: Fungerer det slik at man blir sluset til stå/sitteområde etter hvilke billetter man har, eller kan man bare stille seg på ståplass selv om man har sittebillett?

Endret av pirium
Lenke til kommentar
PS: Fungerer det slik at man blir sluset til stå/sitteområde etter hvilke billetter man har, eller kan man bare stille seg på ståplass selv om man har sittebillett?

Det er forskjellige innganger for ståplasser og sitteplasser, så det fungerer nok dårlig desverre..Er avsperringer mellom de forskjellige områdene.

Lenke til kommentar

Det er forskjellige innganger for ståplasser og sitteplasser, så det fungerer nok dårlig desverre..Er avsperringer mellom de forskjellige områdene.

Og dersom du reiser deg på sitteplassene, blir du bedt om å sette deg ned igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...