Roberto Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Som tidligere moderator burde jeg passe på banneordene, men fy faen for et elendig system. Jeg fikk kjøpt 6 billetter med en gammel Windows laptop ca klokken 09:08 - samtidig satt jeg i kø på min primære maskin siden 09:01 (og hadde da søkt kun etter 2 billetter). Dette systemet er virkelig søppel. Syns synd på dere som ikke har fått billetter pga dette elendige søppelsystemet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 ÅFYTTIHELVETE! Fikk plutselig tak i 2 stk, kom rett inn.. Fikk to stk, men hater Billettservice uansett. Helt tragisk system. Jeg fortjener ikke billettene en gang. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Fikk kjøpt 1 nå =) Ståplass Endret 17. november 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Metallica 30. juli i Oslo Spektrum Konserten er nå utsolgt Kjempekjekt. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Metallica-billettene borte på 18 minutter - Dette er en god mandag! sier hun til VG Nett og opplyser samtidig at det i løpet av den føste timen vil være mulig å sikre seg billett - hvis man har flaks. - Det er alltid noen betalinger som ikke går gjennom, og da vil det dryppe noen billetter, forklarer hun. Endret 17. november 2008 av everlong Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 TYPISK!!"!"#!"#¤12£{$£$ Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 - Dette er en god mandag! Spar meg hardt i... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvor mange herfra var det egentlig som fikk billetter? Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) 09.35 fikk jeg 2 sitteplasser... Er så stygt at jeg nesten ikke blir glad engang. Var inne til 6 billetter, så mange som jeg faktisk trengte, klokka 09.20, etter å ha fått reservert plasser da fikk jeg teknisk feil fra serveren. Nå får jeg trøbbel med å bare kunne ta med meg en ektra da :/ Herlig å få tak i billetter etter surr på ACDC og ingen BankID brikke forrige runde billetter ble lagt ut. Edit - lite tips, søk igjen knappene virker ikke som de funker. Plutselig funker de, og da kommer du rett inn til bestilling - hvis det er noe ledig fortsatt da. Endret 17. november 2008 av Rhythm Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 "San Francisco-bandet slapp sitt seneste album «Death Magnetic» i Norge den 12. september. Plata, som toppet VG-lista Yopp 40 i flere uker på rad, ligger denne uken på en 15. plass." http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=533959 Yopp 40?! Jaha...... Flopp 40 præhæhæ.... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg sendte han PM jeg. Antok han ville selge til orginalpris, men neida: Han skulle ha mest mulig for de. Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Der fikk jeg 1 billett, etter 40 min. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Suprise... Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg sendte han PM jeg. Antok han ville selge til orginalpris, men neida: Han skulle ha mest mulig for de. Jepp, det skulle han :/ FAENS billettservice!!! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tar ikke lange tiden nå før de tyter ut på finn og qxl..... Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg sendte han PM jeg. Antok han ville selge til orginalpris, men neida: Han skulle ha mest mulig for de. Selvfølgelig, det visste jo jeg også, derfor jeg tillot meg å tilby han å kjøpe en billett, selv om det ikke skal forekomme i denne tråden. Ganske arrogant og frekt å "innrømme" lovbrudd så åpenlyst som dette, er faktisk ikke tillatt å ta mer for billettene enn pålydende ved videresalg. Helt fantastisk at de som er fans faktisk ønsker å ødelegge for oss andre for noen stakkars små-schilling extra i lomma. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg sendte han PM jeg. Antok han ville selge til orginalpris, men neida: Han skulle ha mest mulig for de. Det er jo naturlig at han vil ha det. Selv om jeg synes det er latterlig å bestille flere billetter enn han trenger, så forstår jeg jo at han vil ha mest mulig for dem når han først bestiller billetter for å tjene penger.. Jeg har sendt mail til vg nett, og bedt dem skrive en ny artikkel om billettsalget fra billettservice. At kø tydeligvis er et fremmedord, og at det er latterlig at et bingoselskap skal ha ansvar for å formidle noe som er så viktig for mange. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Kan få kjøpt 1 sitteplass nå, men vet ikke om jeg gidder. Innvendinger? Seksjon P, rad 3 plass 5 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Nå kom jeg faktisk inn og fikk kjøpt to SITTEplass-billetter. Er veldig irriterende, men bedre enn ingenting. Måtte nesten gjøre det siden jeg skal ta med en kompis som aldri har sett Metallica før. Så det er bare å prøve gutter og jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå