Lurvefranzen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Kan dere som skriver at dere har fått billetter, vennligst ikke gjøre det? Det kan resultere i selvskading. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Da var 2 billetter sikret. Og nok et bevis på at kø-systemet dems ikke fungerer. Jeg gikk inn i køa med den maskinen 09:11, og har nå kjøpt 2 billetter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gir opp å skaffe billetter til Metallica nå.. to ganger... fy faen. Klikker. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 købaren min er full nå, og siden loades hvert sekund :S har klikka hele greia Samme problemet her. full progressbar, oppdateres hele tiden, men ingenting skjer Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Da var 2 billetter sikret. Og nok et bevis på at kø-systemet dems ikke fungerer. Jeg gikk inn i køa med den maskinen 09:11, og har nå kjøpt 2 billetter. Seriøst? Det er bare stygt, no offence. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Som vanlig er det lotto hvem som får Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 "Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. " WHAT THE FUCK Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, jeg vet, ellevilt. Men jeg har sittet her siden 0830 med en annen maskin, så det er ikke sånn at jeg sto opp 0905 og ba til Gud og så fikk jeg billetter 0911, så har slite for dem! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 inne.. tør faen ikke å bestille mer en to.. hvis jeg beestiller 4f.eks og får ikke mer tilgjenglig vil jeg få tilbud om å bestille færre???? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, jeg vet, ellevilt. Men jeg har sittet her siden 0830 med en annen maskin, så det er ikke sånn at jeg sto opp 0905 og ba til Gud og så fikk jeg billetter 0911, så har slite for dem! jeg har sitti siden 7, har ikke fått.. faens drittservice.. latterlig at billettservice skal holde på med billetter, noe de åpenbart ikke klarer å håndtere. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hmm... 20 min og fremdeles ikke utsolgt.... rart! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 inne.. tør faen ikke å bestille mer en to.. hvis jeg beestiller 4f.eks og får ikke mer tilgjenglig vil jeg få tilbud om å bestille færre???? Bestill til meg og en kompis, jeg overfører penger. Vær så snill? Tar info på msn. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Omg, købaren min bare hopper litt tilbake hele tiden jo.. Jaja, for meg er det ikke noen krise, jeg har billett, men skulle kjøpt til en del kamerater Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Gir opp å skaffe billetter til Metallica nå.. to ganger... fy faen. Klikker. Have faith, hadde akkurat like talentløs progressbar før det plutselig virka... Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, jeg vet, ellevilt. Men jeg har sittet her siden 0830 med en annen maskin, så det er ikke sånn at jeg sto opp 0905 og ba til Gud og så fikk jeg billetter 0911, så har slite for dem! jeg har sitti siden 7, har ikke fått.. faens drittservice.. latterlig at billettservice skal holde på med billetter, noe de åpenbart ikke klarer å håndtere. Begynte kl 07 jeg også. Makan til drit. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror kanskje det er utsolgt, kom igjennom igjen og da var det ikke flere ståplasser eller sitteplasser igjen. Men, er jo så mye rart med billettservice, så skal ikke si at det er sikkert! Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er utsolgt nå jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå