Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mææn, er allerede for lang kø på billettservice. blir kastet ut med en gang. dårlige greier at livenation ikke har forhåndssalg på disse konsertene.

Sikkert på at det er lang kø? Jeg satt her fra klokka 7. Når jeg trykte finn billetter da, fikk jeg beskjed om at billettene ikke var tilgjengelige enda. Nå plutselig kommer den progressbaren som sier at "Vi har maksimalt antall brukerer på dette arrangementet".

 

Jeg har kommet inn dit man kan velge antall billetter, men hvis jeg trykker videre derfra, får jeg beskjed om at billettene ikke er tilgjengelig

Lenke til kommentar
Jeg kom inn på selve billett-siden, må jeg vente til 9 nå? Hyggelig om noen svarer :)

 

ikke trykk videre iallefall.. da mister du den siden. men går ikke den billettsiden ut etter 5 min da?

 

Hvis den siden går ut etter 5 min så blir jeg irritert hvertfall, hva er vitsen da?

 

Jeg er inne nå også.. satse på å vente til klokka 9?

Lenke til kommentar
Jeg kom inn på selve billett-siden, må jeg vente til 9 nå? Hyggelig om noen svarer :)

 

ikke trykk videre iallefall.. da mister du den siden. men går ikke den billettsiden ut etter 5 min da?

 

Hvis den siden går ut etter 5 min så blir jeg irritert hvertfall, hva er vitsen da?

 

Jeg er inne nå også.. satse på å vente til klokka 9?

 

Jepp

Lenke til kommentar
Jeg har valgt 5 billetter, ståplasser, beste tilgjengelige seksjon. Har det noe å si om jeg haker av "aksepterer spredte plasser" når det er snakk om ståplasser?

 

Kommer du inn på selve betalingen nå?

 

Og nei, det har ikke noe å si, tror det bare er forskjellig inngang dere må gå innpå. Men jeg er ikke helt sikker når det gjelder denne konserten med scene i midten.

Lenke til kommentar
Jeg har valgt 5 billetter, ståplasser, beste tilgjengelige seksjon. Har det noe å si om jeg haker av "aksepterer spredte plasser" når det er snakk om ståplasser?

 

Kommer du inn på selve betalingen nå?

 

Og nei, det har ikke noe å si, tror det bare er forskjellig inngang dere må gå innpå. Men jeg er ikke helt sikker når det gjelder denne konserten med scene i midten.

 

Nei, jeg venter på denne siden. Tør ikke bevege meg bort herfra. I sta måtte jeg begynne helt på nytt da.. Men er litt redd for å trykke for tidlig. Venter sikkert til 9:01 eller noe med å trykke

Lenke til kommentar
Hvis jeg har kommet in, hvor man skal velge hvor mange billetter jeg skal ha.. skal jeg da vente med å trykke videre eller ?

 

jeg har ihvertfall kommet til den siden med explorer nettleseren, mens jeg fortsetter å finne billetter med firefox. Skal prøve på 6 billetter kl.9, håper ikke siden er utløpt eller noe da :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...