Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal til Spektrum og Forum i København... lurer på hva som er best i spektrum.... sitte eller stå? Var på Iron Maiden i spektrum (2005) og da satt jeg.... greit med folk som ikke skubber deg i ryggen hele tida.... noen som har erfaringer her med ståplasser? Anbefales det?

Ståplasser er stress helt til Metallica kommer på scenen.. Da merker du ikke at du står lenger :) For all del, dropp sitteplasser :p Satt i London, med lignende scene som de skal ha i spektrum (midt på), og jeg holdt på å fly opp av sete hele tiden, og fikk kjeft av folk bak for å reise meg å klappe.. så.. Dropp sitteplasser, ståplasser er best :)

Lenke til kommentar
Skal til Spektrum og Forum i København... lurer på hva som er best i spektrum.... sitte eller stå? Var på Iron Maiden i spektrum (2005) og da satt jeg.... greit med folk som ikke skubber deg i ryggen hele tida.... noen som har erfaringer her med ståplasser? Anbefales det?

Jeg satt et kvarter på en megadeth konsert, så gikk jeg ned (sentrum scene) :p

Det er ganske greit stå der om du er ca 1,70-80. Var der som 15-åring en gang, alt var så varmt osv. Har vært der utallige ganger etter det, dessuten så blir du ikke skubba så mye om du står litt lenger bak enn i midten :)

 

MEN er det bare 2 billetter via metclub?

Lenke til kommentar

Dette var en gledelig nyhet! :)

 

Hvordan kan man bestille billetter til København konsertene om man ikke er medlem av metclub? De legges også ut for salg på mandag men jeg tenker, har de en nettside tilsvarende billettservice i Danmark eller hvordan gjør man dette her? Jeg har dessverre aldri vært på konsert utenfor Norges grenser!

Lenke til kommentar

Noen som har betalt med MasterCard på billettservice? Altså, jeg er på skolen imorra og har ikke tilgang til stort annet enn det.. Når man betaler med Visa er det jo alt dette med koder osv.. Men jeg regner med at MasterCard er en del greiere? Bare kortnummeret, utløpsdato, og CVC2 (tror jeg det het) ?

 

Setter veldig pris på svar :)

Lenke til kommentar
Kjipt med bare to pr member. Har endel kompiser som nødig vil skaffe billetter på mandag. Jeg lover dere at det er større sjanse å vinne i lotto.

 

Skjønner virkelig ikke at de kunne få til Telenor Arena. Får håpe på en ekstrakonsert.

Måtte si nei til noen kompiser i stad.. Drit kjedelig i grunn.. Jaja.

 

Ekstrakonsert hadde vært konge, ja :) Kanskje vi er ekstremt heldige. Om det blir stor pågang på mandag, så kanskje? Selv om jeg har mine tvil. Kan også hende at de har en dato til i Norge, kanskje på Telenor arena, og at den settes opp senere. En dato i Spania blei også slengt opp sammen med Scandinavia-datoene, og blir sikkert mer enn en i Spania, og kanskje også med Norge (håper jeg :p). Så det er håp :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...