NightKeeper Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg er forbannet. Hvordan har folk fått tak i billetter idag morges når jeg satt i mange timer i går kveld uten å få tak i via pre-sale? Så jævlig urettferdig... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 That's Billlettservice for you. Jeg fikk også to billetter omtrent kl 7 i morges når jeg sjekket bare for å sjekke. Men jeg skal ikke dra på denne konserten så jeg kjøpte de ikke da, men fikk to ståplassbilletter på første forsøk. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg har 2 ståplasser til den 30.07, men jeg ønsker å bytte dem i billetter til ons, 17.06.09. Jeg ønsker å kun bytte mot ståplasser og personlig bytte. Jeg bor i østfold. Noe interesserte, ta det på PM. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Da ramla billettene til konserten den 30 juli ned i postkassa! SWEEEET! Lykke til på mandag til dere som ikke har fått tak i enda! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det gikk fort, kanskje jeg skal gidde å ta en tur ut i postkassa og ta en titt Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Til de som har fått forhåndsbestilt billetter? Er dere medlem i metclub eller noe? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Ja, alle som har billetter allerede nå er metclub-medlemmer =) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det legges vel ut for oss vanlige dødelige på mandag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 :!: Jeg fikk tak i billetter før deg, mine står det plass 223-224 på. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, alle som har billetter allerede nå er metclub-medlemmer =) Noen anelse om hvor mange billetter som har blitt solgt gjennom metclub? Hva betaler dere for medlemskapet? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 $60 årlig for medlemskapet. Det er mer enn verdt det når du ser på alt du får, det er langt ifra bare garantert konsertbilletter. Hvor mange billetter som blir solgt gjennom MetClub vet jeg ikke, og det tror jeg heller ingen vet. Til store konserter pleier man å være garantert billett, altså at det blir solgt omtrent til alle som vil på konserten. Men på konserter av denne størrelsen, med bare 10 000 publikummere, er det en begrensning fordi det så klart skal være en viss andel billetter igjen til general sale, derfor ble det etter en viss tid utsolgt på pre-sale både til første konserten og ekstrakonserten. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vil tippe at de fikk holdt av ca 1000 billetter til fanklubben, og det jo ganske bra, altså 10% av kapasiteten i spektrum med denne typen sceneoppsett. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilke band varmer opp på ekstrakonserten? Lamb of god og Mastodon der også? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ekstrakonserten krasjer med Wacken jo.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvilke band varmer opp på ekstrakonserten? Lamb of god og Mastodon der også? Samme oppvarming ja... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hadde vert fett å sett Lamb of god live Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har ikke noe forhold til verken Lamb of god eller Mastodon, men jeg skal jo se dem varme opp for Tallica 3 ganger på litt over en månde så kanskje jeg får det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har ikke noe forhold til verken Lamb of god eller Mastodon, men jeg skal jo se dem varme opp for Tallica 3 ganger på litt over en månde så kanskje jeg får det Mastodon anbefales, tror du kan like det. Veldig progressivt, veldig gode tekniske. Har blant de beste trommisene i bransjen idag, veldig deilige fills og spiller med jazz-signaturer. Lamb of God er bæsj. Får håpe jeg får billetter om fem timer, har ikke trua men Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har ikke helt trua selv... sitter på et litt ustabilt trådløst nettverk på et hotellrom. Må ha på klokke 2:30 lokal tid her for å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå