Mettlica Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jooooda, alt er utsolgt! Nei, slutt å hør på all dritten her. Fordi om en person får opp utsolgt betyr ikke det at det er utsolgt. Systemene til MetClub og Billettservice virker mer enn rævva. I alle fall Billettservice. De har null kontroll. Jeg fikk billett på billettservice.no kl.12.15 sist salg enda det var annonsert utsolgt kl.09.20, så alt er mulig. Ja, du sier noe der. Det virker som om Billettservice har så elendig system at det er helt tilfeldig hvem som får billetter og ikke når pågangen en så stor som den er på arrangementer som dette Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jooooda, alt er utsolgt! Nei, slutt å hør på all dritten her. Fordi om en person får opp utsolgt betyr ikke det at det er utsolgt. Systemene til MetClub og Billettservice virker mer enn rævva. I alle fall Billettservice. De har null kontroll. Jeg fikk billett på billettservice.no kl.12.15 sist salg enda det var annonsert utsolgt kl.09.20, så alt er mulig. Ja, du sier noe der. Det virker som om Billettservice har så elendig system at det er helt tilfeldig hvem som får billetter og ikke når pågangen en så stor som den er på arrangementer som dette Jepp. Gleder meg til mandag 09.00, da skal jeg spille "gratis" bingo på billettservice.no i noen timer Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Håper på å få biletter denne gangen Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som vet om du kan bruke en sånn kode du får når du putter bankkortet inn i en sånn dings, to ganger? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg fikk tak i 2 stålpass billetter nå... prøv og kanskje dere også er heldige Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Finnes det noen måte å bruke presale-koden på nytt? Jeg fikk ikke til å gjennomføre betalingen første gangen, og dermed virker det som om koden er brukt opp. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Herlig at de har bestemt seg for å komme en gang til! :D Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 øh. tror dere det blir lett å få solgt københavn billetten nå da?=/ Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Fikk til slutt kjøpt alle 6 billetter jeg skulle ha =) Hvordan klarte du det når det er max 2 pr person på pre-sale? :s 4 av dem var til kamerater, med 2 andre koder =) Måtte bare kjøpe for dem, siden de jobbet.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Joho, fikk det litt sent med meg men.... Tror ikke jeg får billetter til denne også.... Men kansje Endret 13. november 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Skader ikke å prøve på mandag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 To billetter i boks, så da blir det tre konserter med Tallica i sommer (nei jeg har ikke handlet nå, tok det på jobben og var ferdig 2 minutter over 3) Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Skader ikke å prøve på mandag. jo, det skader, big time. Det skader tålmodigheten og fucker med sinnet ditt til du klikker i vinkel på grunn av at vi i norge har et ekstremt dårligt billettsystem på konserter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 De har sikkert ikke så mye bedre system i andre land heller. Og der er nok svartebørs salg MYE mere utbredt enn i lille Norge. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvis titusenvis av billetter blir utsolgt på 4 minutter på åpningskonserten til ACDC, så sier det seg selv at jaffal noen land har bedre system en oss.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tror nok (mange av) de utenlandske har mer stabile servere. Mange av landene bruker jo samme system (Ticketmaster, som Billettservice er det samme som). Men for eksempel på ticketmaster.co.uk, der jeg har bestilt noen konsertbilletter, har jeg aldri opplevd problemer. Ja, det kan selvfølgelig bli kø der også ved store billettslipp og det må det jo være, 40 000 på en gang går rett og slett ikke an, men da har det vært slik at køsystemet faktisk har fungert. Her hjemme krasjer jo hele siden straks 10 stykk klikker seg inn samtidig, og køsystemet er en stor vits. I tillegg har jeg to-tre ganger hatt problemer ved betaling hos Billettservice, der det bare kommer opp en "Internal Error"-melding eller lignende når man prøver å betale. Har aldri skjedd på den engelske siden for eksempel. Har hvert fall inntrykk av at alt er mye mer solid og stabilt der. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nå fikk jeg tak i 2 ståbilletter, via Pre-sale Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 På metclub, ferdig nå.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bestilte to billetter til onkelen min i går, siden han ikke fikk være med på den første konserten (som jeg skal på). Føler jeg var veldig snill som gav opp den siste konserten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå