Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Jooooda, alt er utsolgt! Nei, slutt å hør på all dritten her. Fordi om en person får opp utsolgt betyr ikke det at det er utsolgt. Systemene til MetClub og Billettservice virker mer enn rævva. I alle fall Billettservice. De har null kontroll. Jeg fikk billett på billettservice.no kl.12.15 sist salg enda det var annonsert utsolgt kl.09.20, så alt er mulig.

Ja, du sier noe der. Det virker som om Billettservice har så elendig system at det er helt tilfeldig hvem som får billetter og ikke når pågangen en så stor som den er på arrangementer som dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jooooda, alt er utsolgt! Nei, slutt å hør på all dritten her. Fordi om en person får opp utsolgt betyr ikke det at det er utsolgt. Systemene til MetClub og Billettservice virker mer enn rævva. I alle fall Billettservice. De har null kontroll. Jeg fikk billett på billettservice.no kl.12.15 sist salg enda det var annonsert utsolgt kl.09.20, så alt er mulig.

Ja, du sier noe der. Det virker som om Billettservice har så elendig system at det er helt tilfeldig hvem som får billetter og ikke når pågangen en så stor som den er på arrangementer som dette

 

Jepp. Gleder meg til mandag 09.00, da skal jeg spille "gratis" bingo på billettservice.no i noen timer :D

Lenke til kommentar

Tror nok (mange av) de utenlandske har mer stabile servere. Mange av landene bruker jo samme system (Ticketmaster, som Billettservice er det samme som). Men for eksempel på ticketmaster.co.uk, der jeg har bestilt noen konsertbilletter, har jeg aldri opplevd problemer. Ja, det kan selvfølgelig bli kø der også ved store billettslipp og det må det jo være, 40 000 på en gang går rett og slett ikke an, men da har det vært slik at køsystemet faktisk har fungert. Her hjemme krasjer jo hele siden straks 10 stykk klikker seg inn samtidig, og køsystemet er en stor vits. I tillegg har jeg to-tre ganger hatt problemer ved betaling hos Billettservice, der det bare kommer opp en "Internal Error"-melding eller lignende når man prøver å betale. Har aldri skjedd på den engelske siden for eksempel. Har hvert fall inntrykk av at alt er mye mer solid og stabilt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...