sdf123 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg kjøpte nettopp 2 billetter nå=) Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var to billetter i boks! Dette blir konge! Blir den 9 Metallica konserten i 2009 =) Yeah! Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er det noen som er interessert i å bytte billetter fra 30. Juli til 17 Juni? For oss hadde det passet mye bedre den 30. Juli, vi har to sitteplasser, håper noen er interessert, ta kontakt! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Fikk til slutt kjøpt alle 6 billetter jeg skulle ha =) Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fikk til slutt kjøpt alle 6 billetter jeg skulle ha =) Hvordan klarte du det når det er max 2 pr person på pre-sale? :s Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Sug pikken min, jeg har akkurat stått opp, og jeg har mistet kortet mitt. Så det blir ingen andre-konsert på meg.... Hvis ingen hadde giddet å kjøpe for meg da? Har koden, er medlem av MetClub og får kortet mitt innen en uke og jeg får lån den 15. så cash er 0 problem. Endret 13. november 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 og jeg får lån den 15. så cash er 0 problem. ryktet forteller at lånekassen var tidelig ute denne omgangen Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ryktet er korrekt. Lånet kom i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, men jeg får ikke tatt ut noe før visa-kortet mitt kommer så. Noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg? Vær så snill? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da får jeg ønske Billettservice lykke til på mandag! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som vet om du kan bruke en sånn kode du får når du putter bankkortet inn i en sånn dings, to ganger? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er billettene solgt ut allerede?? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nei, bare forhåndssalget for MetClub medlemmer. Salget for andre begynner på mandag klokken 09.00 Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Så førsalgbillettene er solgt ut? Jeg prøvde å bestille billetter for et kvarter siden og alt gikk bra, men jeg fikk ikke gjennomført betalingen. Og nå får jeg ikke til å gå videre fordi man bare kan bruke MetClub-koden én gang? Endret 13. november 2008 av Mettlica Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nei, bare forhåndssalget for MetClub medlemmer. Salget for andre begynner på mandag klokken 09.00 Jeg skjønner jo det. Men jeg prøvde å bestille nå med kortet til en kompis og jeg kom igjen til betalingen før jeg fikk server error og nå får jeg beskjed om at billettene er solgt ut. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Forhåndssalget er utsolgt nå ja Du får prøve igjen på Mandag! Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Forhåndssalget er utsolgt nå ja Du får prøve igjen på Mandag! Det var snodig. Jeg kom gjennom uten problemer for et kvarter siden, og nå plutselig nesten seks timer etter de ble lagt ut så ble de utsolgt, men de måtte jo ble utsolgt en eller annen gang Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nei, de er ikke utsolgt! Dro å sjekket, og jeg fikk opp to billetter! Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Nei, de er ikke utsolgt! Dro å sjekket, og jeg fikk opp to billetter! Hmm, noen som vet om det er noen måte en kan prøve på nytt med presale-koden sin? Forhåndssalget er utsolgt nå ja Du får prøve igjen på Mandag! Det var snodig. Jeg kom gjennom uten problemer for et kvarter siden, og nå plutselig nesten seks timer etter de ble lagt ut så ble de utsolgt, men de måtte jo ble utsolgt en eller annen gang EDIT: så at de ble lagt ut klokken 15:00 nå Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jooooda, alt er utsolgt! Nei, slutt å hør på all dritten her. Fordi om en person får opp utsolgt betyr ikke det at det er utsolgt. Systemene til MetClub og Billettservice virker mer enn rævva. I alle fall Billettservice. De har null kontroll. Jeg fikk billett på billettservice.no kl.12.15 sist salg enda det var annonsert utsolgt kl.09.20, så alt er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå