gard. Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har egentlig visst om denne konserten helt siden den første ble annonsert, og siden den var utilgjengelig for meg må jeg få se å dratt meg på denne da. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har fått billetter jeg. Var ståplasser da. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Trallalallaaaa...... flotters... ny konsert.... Du kjøpte 2 billett(er) til: ________________________________________________________________________ METALLICA OSLO SPEKTRUM tor, 30.07.09 kl.19:30 Plassering: Unummerert. - 10/UNUM.STÅPL See ya there! Endret 13. november 2008 av JudasKiss Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Kommer jo ikke videre fra bestillingssida engang? Fuck billettservice.no.. Edit: Men, en hyggelig man fra billettservice reddet meg sist.. Denne gangen var det en hyggelig dame.. Da blir det Metallica den 30 juli og !! Endret 13. november 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Pokker! Blir vist videre fra Metclub til den første konserten! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Fant nå ut hvorfor alt gikk rett vest.. Nemlig fordi jeg hadde fulgt linken fra "Tour"-seksjonen på MetClub, og ikke "Tickets" .. Let that be a lesson for the rest of you xD Pokker! Blir vist videre fra Metclub til den første konserten! <a href="http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...&QUANTITY=2" target="_blank">http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...&QUANTITY=2</a> Prøv den Endret 13. november 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Flott, to billetter på vei! Kunne kanskje tenke meg å bytte litt, så jeg får 4 bill til en konsert framfor 2 billetter til både den første og andre.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 fikk ikke betalt og nå står det på orderen at den er avlyst.. stygge billettservice! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Nei, det funker heller ikke! edit: Fant nå ut hvorfor alt gikk rett vest.. Nemlig fordi jeg hadde fulgt linken fra "Tour"-seksjonen på MetClub, og ikke "Tickets" .. blush.gif Let that be a lesson for the rest of you xD Gjorde det samme! Derfor det ikke funket! Tusen takk for tipset, nå ble det allikevel to konserter på meg og! Endret 13. november 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Dumle_ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 fikk ikke betalt og nå står det på orderen at den er avlyst.. stygge billettservice! Ring billettservice med en gang! Dem fikser det for deg.. det samme skjedde for meg når jeg skulle kjøpte til den første konserten.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Da var det ordnet. Var lang kø og fikk andre plasser enn de jeg hadde bestilt. men det er jo greit nok Bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Pokker.. Hu dama sa at billettene var i boks, og skulle bli sendt osv.. Spurte om adresse, tlf-nr, navn, kortnummer osv, osv.. Men jeg vil ha noe svart på hvitt på at jeg har billetter. Ja, jeg er så pirkete. Er samme hver gang det er konserter jeg dør etter å se, ikke langt unna nervesammenbrudd hver gang Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Når tror dere det går tomt for forhåndsbestillings-billetter? Må vente til kl 4 for å bestille (ikke spør) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har alle dere som har kjøpt billetter i dag medlemskap i Metclub? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er bare for metclub idag. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Når tror dere det går tomt for forhåndsbestillings-billetter? Må vente til kl 4 for å bestille (ikke spør) En bruker fra Metclub inne i tråden på PPM sier at det enda er billetter igjen. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har alle dere som har kjøpt billetter i dag medlemskap i Metclub? Jupp Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jøss, enda en. Klarer meg fint med den første jeg Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ordinært salg på mandag, bare for å ha det klart. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 jupp, då e to stå plass billetter kjøpt.. gla for at eg gikk tidli hjem fra jobb i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå