Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har handla med MasterCard på billettservice.no?

 

Jeg vil bare være sikker på noe.. Når man skal betale med MasterCard på billettservice.no sine sider.. Trenger man noe annet enn det som står på kortet da? Altså, CVC2 (tror jeg det het), kortnummer, pin-kode og utløpsdato? Trenger ikke koder og slikt som med Visa?

Lenke til kommentar

Tenker du på BankID?

 

*edit: ser nå

En god nyhet for både forbrukere og brukersteder er at BankID kan kombineres med Verfied by Visa og MasterCard SecureCode, slik at BankID kan brukes for å identifisere kortholder - også nå hun bruker kortet sitt i nettbutikker utenfor Norge.

link (ganske langt nede på siden)

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar
Jeg har skaffet den svarte lille dingsen som man bruker til å logge inn i nettbanken nå.. men hva er den personlige koden til nettbanken? :S vanlig pin?

Hei kan du ikke opprette en egen tråd for raskere svar ?

Men uansett, du slipper det og jeg hjelper deg her :)

 

Du går til din bank, (vis du er under 18 må du ma med foreldre)

Sier at du skal ha nettbank, du får hjelp av en som jobber der som åpner en nettbank på din konto, da gir han deg svarte lille dingsen og en personlig kode.

Du går til din banks hjemmeside og velger nettbank og fyller inn fødsels nummer (MERK: 11 siffer)

Så får du beskjed om engangs kode den får du på den svarte lille tingen, så taster du inn personlig kode du fikk av han fyren i banken ;) så regner jeg med at du får beskjed om og bytte personlig kode!

Lenke til kommentar
Jeg har skaffet den svarte lille dingsen som man bruker til å logge inn i nettbanken nå.. men hva er den personlige koden til nettbanken? :S vanlig pin?

Jeg har hvert fall en personlig kode jeg må taste inn ved innlogging i nettbanken. Vet ikke om det er noe som varierer fra bank til bank, men er hvert fall sånn hos meg. Det er ikke pin-koden nei, men en annen kode. Min kode er blant annet den samme som jeg må bruke hvis jeg ringer til kontofonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...