Arsenal89 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Jauda, fikk en mail fra ei: 1900 kr for en ståplass. Mulig.. Jeg har billett, men skulle hatt til noen kamerater Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, men jeg tenkte på hele låta liksom. Klar over det. Alle som er med i metclub bør søke om Meet & Greet når de kommer til Oslo og alle bør si at de bør spille The frayed ends of sanity Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Si det til Lars, han som fikser setlista Lenke til kommentar
Jimmy_Hoffa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er bestemt på forhånd at det er en innendørs turne med scenen på midten av salen, så det kunne aldri vært Valle Hovin da.Gutta er vel passe lei av store stadionkonserter etter å ha gjort det de siste 15 årene. Det har nok en direkte sammenheng med plassering av scenen i sentrum som gjør at de spiller innendørs. Kjipt med tidenes regnbyge når det ikke er noen overbygning. En overbygd scene i sentrum ville neppe være særlig seervennlig heller. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 For det meste samme for meg hva de spiller, men blir småskuffet om jeg må gå ut uten å ha hørt enten One, Seek & Destroy, Blackened, Fuel eller Misery. Går sikkert glisende ut uansett tenker jeg. En Metallica konsert uten seek and destroy? Me think not. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er umulig å selle til ordinær pris, hvis du prøver, er det sikkert mange som skriver: " Jeg kjøper den for 1000 kroner vist jeg får den nå". Så blir det høyest bud som vinner igjen... Lenke til kommentar
cdidriksen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvorfor er folk så kritiske til å ha sitteplasser egentlig? Uansett så gleder jeg meg som en unge til den konserten allerde, blir helt fantastisk! Lenke til kommentar
Zepter Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvorfor er folk så kritiske til å ha sitteplasser egentlig? Fordi da blir du ikke banka gul og blå. Etter en Metallica-konsert (og etter metall-konserter generelt) SKAL du ha blåmerker og føle at du har vært 'ute i krigen' Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvorfor er folk så kritiske til å ha sitteplasser egentlig? Uansett så gleder jeg meg som en unge til den konserten allerde, blir helt fantastisk! Jeg personlig er kritisk til det fordi jeg hadde det på Death Magnetic Release Party i London, og likte det ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jauda, fikk en mail fra ei: 1900 kr for en ståplass. Mulig.. Jeg har billett, men skulle hatt til noen kamerater Billig Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jauda, fikk en mail fra ei: 1900 kr for en ståplass. Mulig.. Jeg har billett, men skulle hatt til noen kamerater Billig Sad but true Tok dere poenget? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Og poenget var at Sad But True er på black album, og det er så trist å betale 1900 for en billett at det blir litt "black"? Eller at albumet kom ut i 1991, og 1991 minus 1900(prisen) er 91, og du ble født i '91? Endret 26. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er trist at folk kjøper billetter for å selge de dyrere. Det var poenget. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trist og JÆVLIG surt!! Lenke til kommentar
Zepter Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tre ståplassbilletter til Spektrum ble lagt ut på finn.no i dag tidlig. Noen timer etterpå tok jeg (optimist som jeg er) kontakt med selger for å høre litt om priser. Vedkommende kunne opplyse om at siste mottatte bud var på kr 2100,- for hver billett. Det ble ikke noe kjøp for min del for å si det sånn.. Godt jeg har billett til København da Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 pappa har fått tak i 2 billetter, men vi er tre så det får vel bli en bilett på svartebørsen, men jeg gleder meg Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg betalte 1700 kr i fjor.. Vært hvert enste øre Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg gleder meg mere og mere for hvert minutt Blir min første konsert, vis man ser bort fra MGP Jr og Aha i frognerparken Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde nok ikke kalt mgpjr for "konsert", tortur er vel kanskje mer riktige ordet... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Neiiida du ønsker å sitte og hyle sammen med 9000 8-12-åringer, bare innrøm det. Endret 3. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå