Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Har vel nevnt dette før men, som sagt bryr meg fint lite hva som blir spilt det er Metallica som spiller.

 

Men jeg griner ikke hvis jeg går ut i fra en konsert og de har spillt Whiplash, No Remorse, Seek & Destroy, Ride The Lightning, For Whom the Bells Tolls, Creeping Death, Battery, Disposable Heroes, Blackened, One og The Frayed Ends of Sanity for å si det sånn. Skal jo sies at jeg står med et svært glis hver gang det kommer en låt fra de fire første.

 

Men jeg blir ikke veldig skuffet hvis låter som Wherever I May Roam, Of Wolf and Man, King Nothing, Until It Sleeps, Fuel, The Memory Remains, Prince Charming (kanskje favoritten min fra Re-load), St. Anger, Frantic eller The Unnamed Feeling. Hadde vært jævlig fett å ha hørt All Within My Hands live også...

 

Jeg har enda ikke gått skuffet fra en Metallica konsert og de to første jeg var på var når de hadde sluppet Load og Re-load så jeg har hørt MYE av de skivene live, tror heller ikke jeg kommer til å gå skuffet fra en Metallica konsert med det første heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det blir sånn at alle sier "fy faen denne konserten kommer til å suge aperompe, for de har ikke med den og den og den låten i setlista". Også spør man samme folka etter konserten "EYYYYYYY VAR JO BARE DET BESTE NOENSINNE EVERRR!!!"

 

Selv "kjipe" låter på plate blir mye fetere live.

Lenke til kommentar
Denne konserten var jeg på, sykeste publikum jeg har opplevd i Norge. Er Sonata Arctica fra Sentrum Scene. Bare et par tusen folk kan lage så mye leven og allsang. Det var allsang fra første rad til bakerst i lokalet.

 

*video*

Satan, så deilig. Sonata er elsk.

 

Jeg gir alt på konsert, det skulle jo bare mangle. Her går man og gleder seg i månedvis til å se et av favorittbanda sine live, også skal man plutselig begynne å bry seg om jantelov? Du kommer uansett aldri til å møte h*n ved siden av deg igjen. Dagen etter skal det verke i hele kroppen, og stemmen skal være redusert til hes hvisking. Konsertstøl slår treningsstøl når som helst. :cool:

Lenke til kommentar
Manx: The Frayed Ends of Sanity har aldri blitt spilt live :(

 

Joda, 8,5 sekund i '03 "I was there" også skar de inn i en annen låt :(. Hva de har spilt live og ikke har spilt live har jeg ikke helt kål på, men det er vel en av de låtene jeg VIRKELIG har lyst til å høre live, og ikke bare som en del av Justice Medley'en som de har kjørt noen ganger...

Lenke til kommentar
Manx: The Frayed Ends of Sanity har aldri blitt spilt live :(

 

Joda, 8,5 sekund i '03 "I was there" også skar de inn i en annen låt :(. Hva de har spilt live og ikke har spilt live har jeg ikke helt kål på, men det er vel en av de låtene jeg VIRKELIG har lyst til å høre live, og ikke bare som en del av Justice Medley'en som de har kjørt noen ganger...

 

Ja, men jeg tenkte på hele låta liksom. De spilte de to første minuttene av noen ganger under Damaged Justice mener jeg å huske før den gikk over i en jam.

 

Og under Justice Medley, selvsagt. Tidenes medley, forøvrig.

Lenke til kommentar

Dette blir min 3. MetallicA konsert på 3 år! Gleder meg som en liten unge på julaften! =D

Håper ikke de åpner med That was just your life, den passer liksom ikke etter Ecstacy of Gold, men litt senere i setlisten håper jeg vi får den!

Også er det en forferdelig plass og spille når de selger ut Valle Hovin (Som ikke er så langt ifra!!)som tar 40000 pers så velger de Spectrum som tar 9000-10000 pers. Også syntest jeg vi må få Blackned og The Four Horsemen i år! =D

Lenke til kommentar

Slik vil vi ha det i Oslo også:

 

Kansas City/Des Moines Early Entry Info.

 

Hey Clubbers: Did you buy a ticket in the Met Club pre-sale? If so, as you may know, we have made arrangements for you to enter the building and claim your space on the floor before everyone else. Unless we tell you otherwise, doors open at 5:30 PM and Clubbers will be able to enter 15-30 minutes early, so you should be at the box office by 4:30 PM. The show starts at 7:00 PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...