Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var sikkert artigere på Valle Hovin med 30000 syngende gærninger. Det syns hvertfall jeg var artig.

 

Selvsagt var det artig, men på mesterverk som Disposable Heroes og ...and Justice for All var det jo nærmest dødt. Jeg stod ganske langt fremme, og kan selvsagt begge sangene på rams i hodet og sang med som bare faen, men det var jaggu ikke mange som sang med på de sangene.

Lenke til kommentar
Forhåndssalget for oss Metclub'er starter lokal tid klokka 09.01 i morgen 16.10.08, om jeg ikke tar feil..

Tror det starter 12.01 lokal tid, det er 6 timer foran oss hvis min tidsonekunnskap ikke svikter heelt... og da legges de ut 6.01 imorn tidlig:) Da er jeg våken for å si det sånn:D weee!

Det er på westkysten 12.01.00 AM PST, da må vil legge på 9 timer. Altså klokka 09:01 i morra tidlig her. Må faen snart være rakettforsker for å finne ut dette.

Lenke til kommentar
Var sikkert artigere på Valle Hovin med 30000 syngende gærninger. Det syns hvertfall jeg var artig.

 

Selvsagt var det artig, men på mesterverk som Disposable Heroes og ...and Justice for All var det jo nærmest dødt. Jeg stod ganske langt fremme, og kan selvsagt begge sangene på rams i hodet og sang med som bare faen, men det var jaggu ikke mange som sang med på de sangene.

 

Syns det var bra trykk på Enter Sandman i Bergen, men allsangen på The memory remains var også bra i Oslo. Tror sangene du nevner er for fjerne for de fleste som var der. Sanaterium er jo også konge! Glad de spilte From Whom the bell tolls i Bergen.

 

Bergen:

01. Creeping Death

02. For Whom The Bell Tolls

03. Ride The Lightning

04. Leper Messiah

05. The Unforgiven

06. Breadfan

07. …And Justice For All

08. Bleeding Me

09. No Remorse

10. Master Of Puppets

11. Damage Inc.

12. Nothing Else Matters

13. Sad But True

14. One

15. Enter Sandman

———————

16. Last Caress

17. So What?

18. Seek And Destroy

 

Oslo:

1. Creeping Death

2. Fuel

3. Wherever I May Roam

4. Disposable Heroes

5. Welcome Home (Sanitarium)

6. ...And Justice For All

7. The Memory Remains

8. No Leaf Clover

9. Orion

10. Fade To Black

11. Master of Puppets

12. Battery

13. Sad But True

14. Nothing Else Matters

15. One

16. Enter Sandman

17. Whiplash

18. Seek and Destroy

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Bergen-setlisten var bedre. Angrer på at jeg ikke kom meg dit.

 

Og, dere kan tro jeg ble skuffet da Fuel kom som andrelåt i Oslo, holdt på å klikke, for det betød at Bellz ikke ble spilt. Fuel har jeg aldri likt, ei heller The Memory Remains. Skal man spille noe fra ReLoad så for guds skyld spill Fixxxer, Where the Wild Things Are eller Devil's Dance.

Lenke til kommentar

vell, smaken er som baken. Delt.

Jeg er helt klart enig i at Bells er bedre, men alt går liksom :)

Jeg er en av de som mener at Metallica ikke MÅ være Master of puppets style, liker mange sanger som er roligere også. Like vell er det vell liten tvil om at Master of puppets er det beste albumet.

Siden du først nevner Reload kunne jeg godt tenkt meg å hørt både low mans lyric og carpe diem baby.

load har jo også noen slike "ukjente", som feks King nothing, jeg liker den.

Lenke til kommentar

Gledelig nyheten det her ja =) Skal selv prøve å få tak i billetter til Oslokonserten, de to i Globen og alle tre i København på pre-sale i morgen, så får krysse fingerene på at dette går i orden. Er ikke pengene det står på, for å si det sånn.

Endret av DubMartin
Lenke til kommentar
Fjerde gangen jeg spørr om dette nå:

 

Må man ha creditkort eller kan jeg bruke bruke det vanlige bankkortet til morra mi? Og er det fortsatt mulig å få kjøpt biletter når jeg kommer hjem ra skolen klokka 16 i morgen?

Hvis du er medlem av Metclub får du kjøpt fra kl. 09:01 i morgen. Du kan bruke vanlig Visa (ikke Visa Elektron), men tror neppe det er stort igjen kl. 16.

 

EDIT: Andre som har tenkt seg til Stockholm?

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...