Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Jo, men gitarer er som andre instrumenter, man knytter seg den spesielle gitaren eller den spesielle synthen.

Malmsteen f.eks. kan kaste og brenne hvilken som helst fender rundt, men den gulhvite er gullgitaren, den første stratocasteren han fikk tak i når han var tenåring. Den kastes aldri.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, eller rett og slett bare bli driti ut foran hele publikum, som her:

 

 

Spørsmålet han får fra man-tit karen er "Do you ever plan on making an original movie without rehashing any of your old characters that doesn't suck?"

 

Kevin Smith har laget kultfilmer som Clerks og Dogma. Han svarer mildt sagt BRA :) Han varmer bare opp i starten.

 

-neeeeever a good idea to attack the guy with the microphone.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Etter å ha sett setlista for gårsdagens konsert, ble jeg plutselig ikke så trist for at jeg ikke fikk billetter likevel. :)

 

Ja, huff de spilte sikkert noe fra load/re-load, skummelt :roll:

 

Edit:

 

Da var endelig billettene mine i hus også, så da er det bare å vente i noen månder...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Nei, men helt seriøst Manx. Den setlista sugde apeballer.

 

That Was Just Your Life

The End Of The Line

Sad But True

Wherever I May Roam

One

Broken, Beat And Scarred

Cyanide

Frantic

Until It Sleeps

The Four Horsemen

The Day That Never Comes

Master Of Puppets

Fight Fire With Fire

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - -

Last Caress

So What

Seek and Destroy

 

 

Skal de liksom kutte ut å spille Blackened igjen nå? De spilte den i London og Berlin. Og hvor er Bellz? Creeping Death?

 

Og det er så latterlig kjedelig med to coverlåter før Seek & Destroy. Og Frantic? Sad But True? Roam? Gjesp.

 

Og de spiller jo ikke de beste sangene fra Death Magnetic live, med unntak av That Was Just Your Life. Jeg dør etter å høre All Nightmare Long live.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Whaat? Sad but true og wherever I may roam er jo uberlåter! Slutte med tullet ditt ;) Syns den ser fet ut, jeg. Masse gammellåter. Også husk at de stort sett gjør små endringer i setlista fra konsert til konsert også da.

 

Hadde gladelig betalt billettpenga om de BARE spilte The Four Horsemen hele konserten, jeg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Whaat? Sad but true og wherever I may roam er jo uberlåter! Slutte med tullet ditt ;) Syns den ser fet ut, jeg. Masse gammellåter. Også husk at de stort sett gjør små endringer i setlista fra konsert til konsert også da.

 

Hadde gladelig betalt billettpenga om de BARE spilte The Four Horsemen hele konserten, jeg.

 

Sad But True og Wherever i May Roam er helt greie låter når man ser på Metallica-standard :)

 

Men, helt klart et pluss med Four Horsemen og Fight Fire with Fire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...