Bytex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jo, men gitarer er som andre instrumenter, man knytter seg den spesielle gitaren eller den spesielle synthen. Malmsteen f.eks. kan kaste og brenne hvilken som helst fender rundt, men den gulhvite er gullgitaren, den første stratocasteren han fikk tak i når han var tenåring. Den kastes aldri. Endret 21. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Folk som løper bajas på scenen, eller kaster drit opp fortjener juling. Med mindre bandet suger da, feks rage against the machine eller dream teather. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Så hvis noen som ikke liker Metallica løper bajas på scenen eller kaster drit opp, er det altså greit? Du sier jo det selv. At du ville kastet drit på 2 band du ikke liker, men som 9999 av de andre i publikum elsker. Endret 22. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Folk som løper bajas på scenen, eller kaster drit opp fortjener juling. Med mindre bandet suger da, feks rage against the machine eller dream teather. Modig... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Haha, skulle bare provosere:) Står fast ved det første jeg sa; drittunger som hærper skulle hatt juling Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Haha, skulle bare provosere:)Står fast ved det første jeg sa; drittunger som hærper skulle hatt juling Den støtter jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Ja, eller rett og slett bare bli driti ut foran hele publikum, som her: Spørsmålet han får fra man-tit karen er "Do you ever plan on making an original movie without rehashing any of your old characters that doesn't suck?" Kevin Smith har laget kultfilmer som Clerks og Dogma. Han svarer mildt sagt BRA Han varmer bare opp i starten. -neeeeever a good idea to attack the guy with the microphone. Endret 22. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
S!D Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 er det noen der ute som har 1-3 billetter til overs og ikke er ute etter å tjene mest mulig? epost: [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Etter å ha sett setlista for gårsdagens konsert, ble jeg plutselig ikke så trist for at jeg ikke fikk billetter likevel. Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Da er to billetter til København 27.07.09 bestilt! Gleder meg som bare det! Endret 22. oktober 2008 av Mettlica Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Og da jeg kom hjem fra Hawai'i i går lå mine billetter og ventet her Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Da er to billetter til København 27.07.08 bestilt!Gleder meg som bare det! De billettene skal du få lov å ta med over hit. Endret 22. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Da er to billetter til København 27.07.09 bestilt!Gleder meg som bare det! De billettene skal du få lov å ta med over hit. Hehe, beklager ;P Var ikke klar over at det fantes egen tråd om det. Endret 22. oktober 2008 av Mettlica Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Folk som løper bajas på scenen, eller kaster drit opp fortjener juling. Med mindre bandet suger da, feks rage against the machine eller dream teather. I kill you for blasphemy :-) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Etter å ha sett setlista for gårsdagens konsert, ble jeg plutselig ikke så trist for at jeg ikke fikk billetter likevel. Ja, huff de spilte sikkert noe fra load/re-load, skummelt Edit: Da var endelig billettene mine i hus også, så da er det bare å vente i noen månder... Endret 22. oktober 2008 av Manx Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Nei, men helt seriøst Manx. Den setlista sugde apeballer. That Was Just Your Life The End Of The Line Sad But True Wherever I May Roam One Broken, Beat And Scarred Cyanide Frantic Until It Sleeps The Four Horsemen The Day That Never Comes Master Of Puppets Fight Fire With Fire Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Last Caress So What Seek and Destroy Skal de liksom kutte ut å spille Blackened igjen nå? De spilte den i London og Berlin. Og hvor er Bellz? Creeping Death? Og det er så latterlig kjedelig med to coverlåter før Seek & Destroy. Og Frantic? Sad But True? Roam? Gjesp. Og de spiller jo ikke de beste sangene fra Death Magnetic live, med unntak av That Was Just Your Life. Jeg dør etter å høre All Nightmare Long live. Endret 22. oktober 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Whaat? Sad but true og wherever I may roam er jo uberlåter! Slutte med tullet ditt Syns den ser fet ut, jeg. Masse gammellåter. Også husk at de stort sett gjør små endringer i setlista fra konsert til konsert også da. Hadde gladelig betalt billettpenga om de BARE spilte The Four Horsemen hele konserten, jeg. Endret 22. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Altså, jeg betaler pengene bare jeg får se dem. At de i det hele tatt spiller er bonus, og når man får One, Master, Nothing, Fight Fire ++++ har jeg ingen grunn til å være misfornøyd Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Frantic er dritrå live! På tide at Creep fikk seg en pause. Og veldig kult med Fight Fire Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Whaat? Sad but true og wherever I may roam er jo uberlåter! Slutte med tullet ditt Syns den ser fet ut, jeg. Masse gammellåter. Også husk at de stort sett gjør små endringer i setlista fra konsert til konsert også da. Hadde gladelig betalt billettpenga om de BARE spilte The Four Horsemen hele konserten, jeg. Sad But True og Wherever i May Roam er helt greie låter når man ser på Metallica-standard Men, helt klart et pluss med Four Horsemen og Fight Fire with Fire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå