edge Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Åjjj, var ikke det litt tidlig? Er du med i Metclub? Metclub ja Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og er vi riktig heldig blir James så forbanna at de avbryter konserten pga sikkerhetshensyn. Har nesten vært med på at et band gikk av scenen, det var Iced Earth på Rockefeller var ikke mange låtene som hadde blitt spilt når vokalisten fikk et fullt ølglass midt i brystet. Spilte ferdig sangen, han gikk av scenen for å tørke seg å bytte t-shorte og jakke eller noe sånt. Når han kom tilbake så ble stort sett alle truet på juling av han og bossen selv, spesielt han som hadde kastet og skjedde det en gang til så gikk dem... Var forøvrig på en seigman konsert der 1 drev og kasta øl på vokalisten. Vokalisten ba om å møte han på 2 mans hånd bak scenen etterpå, så kunne de slåst om det vist han hadde noe uoppgjort. Han slutta fort å kaste for å si det slik. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, det er skikkelig lurt. Løpe opp på scenen, springe mot James så han blir vettskremt, og bli lagt i bakken av 2 svære sikkerhetsvakter og geleidet ut av konsertlokalet..fyyy faaaan så tøft.. Metallica har aldri avbrutt en konsert pga en har løpt opp på scenen, og jeg har sett klipp av slikt på maaaaange konserter. Dessuten det skal vel litt til for å gjøre den svære karen skremt. Sett armene hans eller? Det er slike armer man får av bare spille downstrokes. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg skal selvfølgelig på Metallica ja! Jeg var den eneste som fikk billett av alle gutta Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er jo bare å gjøre det som Josh Homme: Eller som Maynard James Keenan: Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva tror folket om oppvarmingsbanda da? Lamb of God og Mastodon Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har ikke hørt så mye på Lamb of God, men Mastodon ble jeg fornøyd med Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og er vi riktig heldig blir James så forbanna at de avbryter konserten pga sikkerhetshensyn. De pleier sjelden å måtte avbryte. En gang ble James skadet pga. pyro som gikk av for tidlig, men da holdt de en ny konsert der senere. En annen gang da en heiv noe på James stoppet de midt i sangen, fikk secutity til å hive ut personen før de fortsatte å spille. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Denne er genial: Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Som mange andre fikk jeg også billetter i posten i dag.. Aldri opplevd å få en "plass" på en ståplass billett, men pytt-pytt.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva tror folket om oppvarmingsbanda da? Lamb of God og Mastodon Mastodon er fantastisk. Herlig kompleks prog/slugde med en av de beste trommisene i bransjen idag. Spiller med jazz-signaturer og syke fills.. Hvis dere ikke liker Mastodon er det deres tap. Lamb of God = Bæsj. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Som mange andre fikk jeg også billetter i posten i dag.. Aldri opplevd å få en "plass" på en ståplass billett, men pytt-pytt.. Det er for at det skal ha kontroll med hvor mange de slipper inn på gulvet, av sikkerhetsmessige årsaker Endret 21. oktober 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og er vi riktig heldig blir James så forbanna at de avbryter konserten pga sikkerhetshensyn. Satser heller på en knallhard høyre fra sjefen sjøl:D Metallica lar seg ikke skremme av drittunger på scenen:) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Han Josh Homme, virker ikke som en hyggelig fyr, ligger en video på youtube.com der han spytter og sånt på en liten gutt Om jeg husker riktig Men men, det er vel ikke viktig i denne tråden Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Folk som selger billetter til innkjøpspris på finn.no og andre lignende nettsteder, er det ofte useriøse folk som prøver å lure deg, eller er det som oftest seriøse folk? Grunnen til at jeg lurer er at det blir lagt ut såpass tidlig etter billettsalget og at det ikke er høyere pris... Noen som har peiling? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er mange som skriver at de blir solgt for innkjøpspris, men virkelig skal ha noe sånt som 2000 kr for èn. Så hvis du ringer og spørr hvor mye de skal ha for en, blir det nok litt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan noen få ræva i gir og sette opp en ekstrakonsert? Jeg mener, 4 konserter i Køben? Herre min hatt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Dra til Køben da, er da ikke SÅ langt unna På Nightwish (mens Tarja var med enda), stoppa de opp mellom to låter og annonserte at hvis det kom så mye som EN dråpe øl til på kjolen til Tarja eller mot forsterkerne, gikk bandet av scenen. På Rockefeller syns visst noen det er morsomt å "hylle bandet" ved å kaste øl mot dem. Iced Earth spilte også på Rockefeller. Tenk så kjipt å måtte bytte ut et gitarkabinett fordi noen pælmer en full øl rett på det, eller ødelegge en svindyr gitar. Endret 21. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dra til Køben da, er da ikke SÅ langt unna På Nightwish (mens Tarja var med enda), stoppa de opp mellom to låter og annonserte at hvis det kom så mye som EN dråpe øl til på kjolen til Tarja eller mot forsterkerne, gikk bandet av scenen. På Rockefeller syns visst noen det er morsomt å "hylle bandet" ved å kaste øl mot dem. Iced Earth spilte også på Rockefeller. Tenk så kjipt å måtte bytte ut et gitarkabinett fordi noen pælmer en full øl rett på det, eller ødelegge en svindyr gitar. De har vel lett rå til en ny gitar..... Men det er jo kjip selv om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå