edge Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 I dag fikk jeg billettene mine See you there! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Åjjj, var ikke det litt tidlig? Er du med i Metclub? Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk også billettene til Oslokonserten i dag Pluss den ene konserten i Danmark. I går fikk jeg billetter til to av de andre konsertene i København. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kjenner meg litt nervøs nå kjenner jeg. Jeg gikk reservasjons nummer og alt sånt i går, da er det vel bekreftet at jeg får dem?? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Blir nok ikke noe spektrum på meg.. Men trur kanskje det blir Køben.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk mine to billetter i dag jeg og Fantastisk deilig å ha dem i henda Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Til dere som fikk biletter i dag: Bestillte dere i går eller bestilte dere fra Metclub? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Fikk billetten min i dag jeg også Kan laste opp et bilde av skjønnheten senere Uansett, sjekk DENNE! Fikk gåsehud, håper de spiller den i Spektrum Endret 21. oktober 2008 av Kiimmeen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Til dere som fikk biletter i dag: Bestillte dere i går eller bestilte dere fra Metclub? Spørr igjen? Fikk billetten min i dag jeg også Kan laste opp et bilde av skjønnheten senere Uansett, sjekk DENNE! Fikk gåsehud, håper de spiller den i Spektrum Haha, hva har James tatt på seg ? Skinvest med ølmagen hengende utenfor Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg bestilte i alle fall min billett fra Metclub, og det gjorde de andre som fikk den i dag helt sikkert også Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uansett, sjekk DENNE! Fikk gåsehud, håper de spiller den i Spektrum Noen her som også skal løpe opp på scenen eller? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uansett, sjekk DENNE! Fikk gåsehud, håper de spiller den i Spektrum Noen her som også skal løpe opp på scenen eller? Seff! OMGOMG Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke fått mine ennå (metclub), kommer vel i morgen tenker jeg. Fikk billettene til Kjøben, og de var stort sett gjennombløte, så de måtte jo tørkes Noen andre som har lagt merke til de fire tegningene som står nede i venstre hjørne på billettene? Hva man ikke har lov til å ta med seg inn, var et av de tegnene som fikk meg til å tenke litt, kan vel umulig være et stort problem Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk kjøpt billetter til ene London-konserten også i dag, så da får vi slå oss til ro med London i mars og Køben i juli. Litt diggbart at det er såpass lenge mellom dem så man har noe å glede seg til. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen her som også skal løpe opp på scenen eller? Haha, drittunger.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, det er skikkelig lurt. Løpe opp på scenen, springe mot James så han blir vettskremt, og bli lagt i bakken av 2 svære sikkerhetsvakter og geleidet ut av konsertlokalet..fyyy faaaan så tøft.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gjør jo at vi andre kan stå og tenke "jævla lurt"... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og er vi riktig heldig blir James så forbanna at de avbryter konserten pga sikkerhetshensyn. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bare driti ut egentlig. Man mister resten av konserten og alle synes du er taper. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og er vi riktig heldig blir James så forbanna at de avbryter konserten pga sikkerhetshensyn. Har nesten vært med på at et band gikk av scenen, det var Iced Earth på Rockefeller var ikke mange låtene som hadde blitt spilt når vokalisten fikk et fullt ølglass midt i brystet. Spilte ferdig sangen, han gikk av scenen for å tørke seg å bytte t-shorte og jakke eller noe sånt. Når han kom tilbake så ble stort sett alle truet på juling av han og bossen selv, spesielt han som hadde kastet og skjedde det en gang til så gikk dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå