omjange Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det går nok ikke.. Les her.. Men når jeg kommer hjem igjen kan jeg legge ut en link til bildet mitt Tusen takk for seteplanen Haakon!! Har fått billetter til 120 W..enten er det jækla gode billetter..eller så blir vi ståendes og se bandet i ryggen hele tiden men de går vel gjerne litt rundt og spiller Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja på cunnigs stunts video har de sånn rund scene i midten, det er drit nays Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vi får ingen setlist i forkant... de bestemmer den ikke så mange minuttene/timene før de går på scenen. Du kan nok regne med 4-5 DM-sanger + mye gammelt snacks. Aha. Hvis de hiver inn The day, All nightmare long, My apocalypse og Judas Kiss blir jeg overfornøyd. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Etter at jeg verken fikk billetter via Metclub eller ved det ordinære billettsalget i morges er jeg på nippet til å gi opp hele konserten. Endte derfor opp med 20. og 22. juli i København. Da får jeg i hvertfall se Lars på hjemmebane Noen som vet om den roterende scenen skal brukes over alt? EDIT: Ser at det er en egen tråd for Køben Endret 20. oktober 2008 av Arrosiach Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Glad for metclub-medlemskap. Skal til Oslo, først kveld i Stockholm og 20,22 og 23 i København. Vurderer om jeg skal kjøpe til 27 juli også. Men vet ikke enda Du vil virkelig ikke gå glipp av en eneste Metallica konsert, vil du? Nei Må jo få med meg noen konserter når de først er i traktene, hehe. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noe nytt på MetClub? Noe om ekstrakonsert i Norge eller noe? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 De har vel ikke anonsert den ekstrakonserten i danmark enda, det blir jaffal en av de som skal komme. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vi får ingen setlist i forkant... de bestemmer den ikke så mange minuttene/timene før de går på scenen. Du kan nok regne med 4-5 DM-sanger + mye gammelt snacks. Aha. Hvis de hiver inn The day, All nightmare long, My apocalypse og Judas Kiss blir jeg overfornøyd. Tror nok du kan følge med på de konsertene som de skal spille i vinter, da får du en viss peilig på hvilke DM sanger som de kommer til å spille live. Kommer nok til å hvert fall bli "The Day~" og "Cynaide" kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja på cunnigs stunts video har de sånn rund scene i midten, det er drit nays Ja den scena er fet! Men snakepit slår alt! :D Håper de starter konserten med That was just your life!!! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Håper da de spiller Creeping death. Lenke til kommentar
cybbe4 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som kunne tenkte seg og bytte sitteplasser mot stå plasser? trist og bli av skilt med broren sin Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da ble de siste konsertene annonsert for denne uken.. 7 nye, alle i Tyskland. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ganske drøyt egentlig, men bra for tyskerne selvsagt Endret 21. oktober 2008 av JudasKiss Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Syns de burde hatt minst en til i norge. Hva skal de de fem dagene før italia konserten? Se på det norske landskapet? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ganske drøyt egentlig, men bra for tyskerne selvsagt Ikke noe nytt at Tyskland får mange datoer. Metallica har spilt 95 konserter der (!), blir altså 102 stk etter denne turneen. Men for all del, det er et stort land, og Metallica er veldig populære der. I 1996 spilte de 11 konserter der Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Syns de burde hatt minst en til i norge. Hva skal de de fem dagene før italia konserten? Se på det norske landskapet? Nei, som jeg skreiv i en post lenger bak her skal de nok drikke italiensk kaffe for så å gå på scena med kanondiare den 22... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Syns de burde hatt minst en til i norge. Hva skal de de fem dagene før italia konserten? Se på det norske landskapet? Ja, var jo et intervju med Lars eller no for en stund siden, der han sa at han likte og vøre i norge, eller no. Syntes de burde få presset inn et show til i norge Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nei, som jeg skreiv i en post lenger bak her skal de nok drikke italiensk kaffe for så å gå på scena med kanondiare den 22... Oppfølgeren til whale sushi? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Nei, som jeg skreiv i en post lenger bak her skal de nok drikke italiensk kaffe for så å gå på scena med kanondiare den 22... Oppfølgeren til whale sushi? Alldeles korrekt! Det båthornet kunke ha tima bedre! :D Å James er jo ganske kjapp på replikkene og da.. hehe Tar meg den frihet å sitere en vits han fortalte i 94 ellerno sånt... What color was Kurt Cobains eyes.......? Blue! One blue this way, and one blue that way.... haha! Mer som stor! Endret 21. oktober 2008 av JudasKiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå