S!D Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ser en som har lagt ut CD hvor det medfølger 6 billetter..... er 6stk death magnetic og en billett... så at budet er på 2000 kr nå :/ Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 selvfølgelig 6 cd'er med tilhørende billett. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 tja.. da blir det en ekstrakonsert i Danmark da.. folk får jo bare dra dit, har billetter til Oslo jeg så =) er det kulere det? Ser ikke helt det store å skryte av det nei, men det er jo noen av oss som skal til Kjøben også og som har billetter til Oslo... Jeg ser faktisk at det er ledige billetter til 22.7 i Kjøben ennå, så jeg sitter faktisk å vurderer om jeg skal handle noen billetter til sånn at det blir 2 kvelder i Kjøben med Tallica... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 tro hvor mye han skal ha egentlig? Underlig.... Kansje det er sånn at man skal gi bud på den? Eller så har han glamt 3 nuller Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har 3 billetter 2 til meg og en kompis og 1 til far Jeg og kompisen min vil veldig gjerne stå(siden det e vår første konsert ) og lurte på om noen ville bytte 2 sitteplasser mot 2 ståplasser ? Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ser en som har lagt ut CD hvor det medfølger 6 billetter..... er 6stk death magnetic og en billett... så at budet er på 2000 kr nå :/ Ikke nå lenger... hehe Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ikke nå lenger... hehe Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 pff, skjønner ikke at foreldre skal absolutt kjøpe sitteplasser Er det nummererte seter? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg ga ikke opp!! Jeg fikk akkurat en billett! Er så syyykt glad!! Hvordan klarte du å få billetter nå nettopp? Ble jo utsolgt med en gang... Svartebørsen på QXL er i alle fall lagt ned!! Da blir det billigere! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det nummererte seter? Selvfølgelig er det det. Lenke til kommentar
cybbe4 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 noen som kunne tenke seg og bytte sitte plass mot stå plass ? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det nummererte seter? Selvfølgelig er det det. Finnes det et setekart eller noe som viser hvor langt unna setene kommer til å være? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det nummererte seter? Selvfølgelig er det det. Finnes det et setekart eller noe som viser hvor langt unna setene kommer til å være? http://www.oslospektrum.no/getfile.php/100...97/Master2c.gif Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Er det nummererte seter? Selvfølgelig er det det. Finnes det et setekart eller noe som viser hvor langt unna setene kommer til å være? Jeg legger ut det bildet like over 16 idag.. Må komme meg hjem først.. Bildet er ikke lenger tilgjengelig på billettservice sine sider. Er det nummererte seter? Selvfølgelig er det det. Finnes det et setekart eller noe som viser hvor langt unna setene kommer til å være? http://www.oslospektrum.no/getfile.php/100...97/Master2c.gif Det er ikke det som kommer til å brukes til Metallica-konserten.. Endret 20. oktober 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Flere enn meg som kjøpte via metclubs forhåndssalg og ikke fått billettene enda? Tar jo år og dag! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Høres bra ut, Håkon Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har en billett til AC/DC. Ønsker å bytte denne i to billetter til Metallica-konserten, der jeg selvfølgelig betaler mellomlegget for den andre billetten til Metallica. Ta kontakt på PM! Du burde spørre i AC/DC Konsert tråden også Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Her er kartet jeg tok print screen av når jeg bestillte via metclub. Er en rød ring der jeg tror at jeg sitter. Har section B. Vil tro at det er der den røde ringen er? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Flere enn meg som kjøpte via metclubs forhåndssalg og ikke fått billettene enda? Tar jo år og dag! År og dag? De ble lagt ut for salg på torsdagen og det har vært 2 arbeidsdager etter det. Konserten er ikke før til 17.06.2009 så jeg tror faktisk at det går greit hvis det tar et par dager ekstra før billetten dukker opp, jeg tror fremdeles at du kommer inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå