Hewitt Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Damn, ekstrakonsert i København nå, altså fire konserter der totalt. Det til tross for at ingen av de tre ser ut til å være helt utsolgte enda, ifølge Billettluga. Hvis Oslo - med én konsert(!) som blir utsolgt med en gang - ikke får en ekstrakonsert også, så synes jeg det er merkelig når man ser at både Stockholm og Helsinki fra før av har to konserter hver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Huket fatt i 6 billetter 09:15. Like etterpå var det visst tomt, men folk får fortsatt kjøpt eller? Latterlig av billettservice. Flaks jeg fikk fatt i billetter.! Lenke til kommentar
Athon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 hmmmmmm....fire konserter i Danmark, de har sikkert planer om å spille inn en dvd. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg ga ikke opp!! Jeg fikk akkurat en billett! Er så syyykt glad!! Lenke til kommentar
Athon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg ga ikke opp!! Jeg fikk akkurat en billett! Er så syyykt glad!! Gratulerer , ga ikke opp selv, prøvde sikkert 200-300 ganger før jeg kom gjennom. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Damn, ekstrakonsert i København nå, altså fire konserter der totalt. Det til tross for at ingen av de tre ser ut til å være helt utsolgte enda, ifølge Billettluga. Hvis Oslo - med én konsert(!) som blir utsolgt med en gang - ikke får en ekstrakonsert også, så synes jeg det er merkelig når man ser at både Stockholm og Helsinki fra før av har to konserter hver. 4 konserter i Køben? Jeg klikker for helvete. Det jævla pølselandet der kan da for helvete ikke få fire jævla konserter? Norge er 100x mer metal enn Danmark. Faen steike. Lenke til kommentar
Marihus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Damn, ekstrakonsert i København nå, altså fire konserter der totalt. Det til tross for at ingen av de tre ser ut til å være helt utsolgte enda, ifølge Billettluga. Hvis Oslo - med én konsert(!) som blir utsolgt med en gang - ikke får en ekstrakonsert også, så synes jeg det er merkelig når man ser at både Stockholm og Helsinki fra før av har to konserter hver. - Det er vanskelig å si om dette er rekord, men det kan uansett ikke være langt unna, sier Svendsen i Live Nation. Metallica-konserten går av stabelen i Oslo Spektrum 17. juni neste år, og vil være den eneste rockeheltene gjør i Norge i forbindelse med deres World Magnetic Tour 09. Noen ekstrakonsert i Oslo er ikke aktuelt. Blir nok ingen ekstrakonsert i Oslo nei. men men, fikk 6 billetter kl. 09.04 ligger en hel haug på qxl.no noe som er veldig synd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hvor finner du disse nyhetene fra Live Nation? livenation.no sender meg rett videre til en engelsk bookingside for billetter. Har gitt opp å skaffe fra billettservice uansett, tar det bare med ro, så dukker det plutselig opp en og annen billett utover nyåret eller frem mot konserten jeg kan kjøpe. Null stress. Som sagt, Metallica på Valle Hovin fikk jeg billett 2 dager før gjennom en fyr på forumet som hadde en for mye. Henta den i inngangskøen, faktisk. Også har man jo disse svenskene som går rundt og prøver å selge billetter i siste liten, og underbyr hverandre jo nærmere konserten kommer, så man lett kan få en bill for 3-400 kr. Endret 20. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
cybbe4 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 fyy faen fikk taki 2 nååå<3 metallicaaa Lenke til kommentar
Marihus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvor finner du disse nyhetene fra Live Nation? livenation.no sender meg rett videre til en engelsk bookingside for billetter.Har gitt opp å skaffe fra billettservice uansett, tar det bare med ro, så dukker det plutselig opp en og annen billett utover nyåret eller frem mot konserten jeg kan kjøpe. Null stress. Som sagt, Metallica på Valle Hovin fikk jeg billett 2 dager før gjennom en fyr på forumet som hadde en for mye. Henta den i inngangskøen, faktisk. http://www.adressa.no/kultur/musikk/article1173678.ece der stod det litt i hvert fall. Til alle som fikk billett, vi kommer til å få oppleve noe stort! Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne et oversiktskart over Spektrum? Lurer på hvor Seksjon I, Rad, Sete 110 er..om jeg absolutt må sitte. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor i all verden skal Danmark få ekstra-konsert? Er jo faen ikke utsolgt der en gang !! Da burde dem pokker ta meg spille en gang til i Norge og !! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Var nettopp innom billettservice, kom til velge billettype-sida, der sto det bare det ikke finnes billetter i den kategorien. Danmark har vel råd til å betale dem for 2 eller flere konserter. Husk, bandet tar JÆVLIG godt betalt for å komme. Endret 20. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Marihus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor i all verden skal Danmark få ekstra-konsert? Er jo faen ikke utsolgt der en gang !! Da burde dem pokker ta meg spille en gang til i Norge og !! tror ryktene om en 4. konsert i danmark bare er falske rykter Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor i all verden skal Danmark få ekstra-konsert? Er jo faen ikke utsolgt der en gang !! Da burde dem pokker ta meg spille en gang til i Norge og !! tror ryktene om en 4. konsert i danmark bare er falske rykter Man kan kjøpe billetter på billetlugen.dk jo! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kanskje de får flere siden Lars er dansk. Who knows. Who cares. Kjøp billett til Danmark da hvis dere vil se dem. Er jo ikke lange turen å reise fra Oslo. Lenke til kommentar
Athon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne et oversiktskart over Spektrum? Lurer på hvor Seksjon I, Rad, Sete 110 er..om jeg absolutt må sitte. http://www.livenation.no/venue/getSeatingChart/venueId/18543 Beste kartet jeg fann. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kom gjennom to ganger, har 4 billetter. Sjekk ut min EKSTREME historie. I'm happy. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor i all verden skal Danmark få ekstra-konsert? Er jo faen ikke utsolgt der en gang !! Da burde dem pokker ta meg spille en gang til i Norge og !! tror ryktene om en 4. konsert i danmark bare er falske rykter Trodde det jeg og, helt til jeg så dette: Det er ikke annonsert på metclub/metallica.com ennå, da :S Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe... QXL avslutter svartebørs auksjoner! Digger det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå