Kjartan1234 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har vært verdens uheldigste person den siste veka.. Fikk ikke ac/dc, men så såg jeg at metallica skulle, der SKULLE jeg ha billett. Ble metclub medlem, men var så dom at jeg lot mor mi bestille, hun kom til hun skulle comfirme sida, og trodde hun hadde bestilt, så trykte hun det vekk.. 300 kroner for ingenting, så prøver jeg her, men ikke faen.. jeg som var ett klikk unna billett ender antageligvis opp med å betala 2000 for en billett Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Betaler du for Metclub når du ikke fikk bekreftet da? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 det var billetten som skulle comfirmes, jeg var allerede metclub medlem.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Aha. Men da har du ihvertfall Metclub-medlemskap Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Herregud!! jeg hater billettservice! Jeg fikk to sitterplasser men da jeg sku betale så fikk jeg melding om teknisk feil.... Ja så jeg ble satt bakerst i køen igjen.. Way to go BILLETTFAEN Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Får en ringenes herre følelse, jeg kunne hatt billett hvis jeg heller hadde skulket den dagen pre-sale startet, men må nå gjennom mye stress for å få tak i billetten. Akkuratt slik som de i ringenes herre og ødelegge ringen:D Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fortsatt ledig i København Lenke til kommentar
Athon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Fikk akkurat kjøpt fire billetter Endret 20. oktober 2008 av Athon Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fikk akkurat kjøpt fire biletter Fortell meg hvor du bor så jeg kan komme å skyte deg Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 det er ikke utsolgt! det er bare lars monsen som kødder med oss! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 det er ikke utsolgt! det er bare lars monsen som kødder med oss! Jeg har seriøst ikke den humoren akkurat nå Lenke til kommentar
Athon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fikk akkurat kjøpt fire biletter Fortell meg hvor du bor så jeg kan komme å skyte deg Aalesund Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Men siden folk fortsatt får kjøpt må dere ikke gi opp Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Gi opp nei. Folk fikk jo kjøpt lenge etter at det stod utsolgt. Jeg kom selv til betalingen for en ståplassbillett for 5 minutter siden, men da jeg skulle betale fikk jeg feilmelding. Dette systemet til Billettservice er så latterlig at man kan sammenligne det med bingo/lotto. Endret 20. oktober 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Får bare beskjed om at billettene ikke lenger selges på internett jeg... Får ikke dere det? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Gi opp nei. Folk fikk jo kjøpt lenge etter at det stod utsolgt. Jeg kom selv til betalingen for en ståplassbillett for 5 minutter siden, men da jeg skulle betale fikk jeg feilmelding. Dette systemet til Billettservice er så latterlig at man kan sammenligne det med bingo/lotto. Ja, det er helt sykt latterlig. Jeg kom lang foran andre i køen, selv om de hadde vært i køen kjempe lenge. Til neste metallica konsert må de fikse "litt" å systemet Lenke til kommentar
Athon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Får bare beskjed om at billettene ikke lenger selges på internett jeg... Får ikke dere det? Jepp, men har heldigvis billetter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dere som fikk billett, gratulerer Tror dere har litt av et show å glede dere til! Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg tror jeg hadde sykt flaks, jeg brukte nettet på skolen, som ellers er tregt som sirup. Men heldigvis fikk jeg kjøpt billetter rett over klokken 9, da hadde jeg stått i kø siden hall 9. Jeg dreit meg jo under pre-sale med å ikke ha Sr-bank dingsen. Så gjett om jeg er glad Men til alle dere med billett, vi har noe å se fram til. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tror jeg må gi et par bj's til hvem enn jeg finner som har biletter til overs. Pluss at jeg må overtale foreldrene til å få dra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå