iNtensimilla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg som ville se Metallica på en sånn scene imellom publikum! Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hadde egentlig gitt opp... Men forsøkte en gang til, det resulterte i at jeg fikk 1 sitteplass kl 09.52 Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jepp Huff, selvmordstanker her. Lyst til å stikke hue i toastmaskina. Satt klar siden kl. 08. Det svir, det irriterer. AAAAARGH! Sorry at jeg ler... men dere er litt morsomme og oppi all fortvilelsen... hehe Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jepp Huff, selvmordstanker her. Lyst til å stikke hue i toastmaskina. Satt klar siden kl. 08. Det svir, det irriterer. AAAAARGH! Må si at jeg nesten nyter ditt nederlag. Jeg lå og sov til kl 5 på 9. Da hadde mamma logget inn og gjort alt klart Trengte bare stå opp og velge hvor mange billetter jeg skulle ha Men jeg tror Gud hjalp meg denne gang Har villet sett Metallica i en veeeeldig lang stund, men aldri fått billett, så jeg fortjente denne billetten Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jepp Huff, selvmordstanker her. Lyst til å stikke hue i toastmaskina. Satt klar siden kl. 08. Det svir, det irriterer. AAAAARGH! Må si at jeg nesten nyter ditt nederlag. Jeg lå og sov til kl 5 på 9. Da hadde mamma logget inn og gjort alt klart Trengte bare stå opp og velge hvor mange billetter jeg skulle ha Men jeg tror Gud hjalp meg denne gang Har villet sett Metallica i en veeeeldig lang stund, men aldri fått billett, så jeg fortjente denne billetten Gratulerer! Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vi fikk 6 billetter. Håper jeg, hvis ikke Billettservice "mister" de igjen. Håper virkelig du skal ha alle, og ikke legger ut tre av dem på finn;) Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 IIIIIIIIIIIIIIIKKK!!!! *gåsehud* Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Endret 20. oktober 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så om noen vil bytte en ståplass mot min sitteplass er det bare å si i fra ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Se her. Sviker! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jøss. Først var det utsolgt etter 19 minutter, og nå fikk jeg plutselig 4 sitteplasser Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jepp Huff, selvmordstanker her. Lyst til å stikke hue i toastmaskina. Satt klar siden kl. 08. Det svir, det irriterer. AAAAARGH! Må si at jeg nesten nyter ditt nederlag. Jeg lå og sov til kl 5 på 9. Da hadde mamma logget inn og gjort alt klart Trengte bare stå opp og velge hvor mange billetter jeg skulle ha Men jeg tror Gud hjalp meg denne gang Har villet sett Metallica i en veeeeldig lang stund, men aldri fått billett, så jeg fortjente denne billetten Ja høres ut som du fortjener billett når mor di må bestille billetten for deg så du får nattesøvnen din... høres ut som en hardcore metallica fan. Vedder på du er en av de som står og nikker i 1/4 takt midt blandt publikum... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Se her. Sviker! Hehe.... det tok ikke lang tid nei... Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kom faktisk gjennom og fikk bestilt 1 sitteplass kl. 10:02 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Evig genialt at vi som kom igjennom 09.25 ikke fikk bestilt, mens de som kommer igjennom 40minutter senere får 4 billetter:D latterlig. Endret 20. oktober 2008 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 WOWOWOW.. For 40min siden så fikk jeg ikke bestilt. Men siden alle bgynte å mase om at de ikk bestilt så måttej eg jo bare prøve.. Gjett hva?!! ;D;D;D;D;D;D;D Latterlig system.. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=521172 Systemet har fungert utmerket til tross for enorm pågang, sier Svendsen. Hva mener dere? hehe Endret 20. oktober 2008 av JudasKiss Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 WOWOWOW.. For 40min siden så fikk jeg ikke bestilt. Men siden alle bgynte å mase om at de ikk bestilt så måttej eg jo bare prøve.. Gjett hva?!! ;D;D;D;D;D;D;D Latterlig system.. Ja m'mmm Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Metallica.com : "Here's the full list (new date in yellow) . . . for now! Big hint . . . you might want to check back again in the early hours of October 21. " Noen som tror det er sannsynlig at de kommer til å annonsere enda en dato i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå