tjalla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jødefaen av en billettservice. Håper for fankern at de kan begynne med en maksgrense på 2 billetter pr pers. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 ca 09.15 gikk jeg lei av å vente på den blå baren i IE så jeg åpnet siden på nytt i Firefox. Kom da rett inn til velg billetter..... Hadde da vært i kø i 1t 15min. Bra side!!! Var likevel sitteplasser igjen så fikk billetter Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 for noe dritt:( hvorfor har noen fått kjøpt på torsdag?:S Lenke til kommentar
ZnOoty Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Yessss 6 billetter bestillt Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 19 minutter. Det gikk treigt. Hadde håpet på 1 minutt eller no. Lenke til kommentar
Badon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Håper danskene har bedre system. Er ihverfall flere billetter. Blir tidenes danmarkstur bestilte billetter til to av konsertene i danmark paa torsdag, gikk fint, ingen venting eller noe:) http://www.billetlugen.dk/forside/ Sleppes dem ikke i dag? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 for noe dritt:( hvorfor har noen fått kjøpt på torsdag?:S Metclub =) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 De skal faen meg få lov til å legge ut flere billetter etter hvert!!! Jeg var inne for å trykke på "Finn Billetter", men så får jeg beskjed om at tiden hadde gått ut når klokken ble 0900. Dritt side. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Sjelden at jeg faktisk får tak i billetter i det hele tatt. Ikke denne gangen heller, jeg gir opp. Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 for noe dritt:( hvorfor har noen fått kjøpt på torsdag?:S På grunn av at de er medlemmer av Metclub og får derfor fordelen av å kjøpe billetter på førsalg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Faen i helvete. Ikke stort mer å si gitt. Endret 20. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
S!D Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Håper danskene har bedre system. Er ihverfall flere billetter. Blir tidenes danmarkstur bestilte billetter til to av konsertene i danmark paa torsdag, gikk fint, ingen venting eller noe:) http://www.billetlugen.dk/forside/ Sleppes dem ikke i dag? ikke om du er metclub medlem ^^ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg åpnet Firefox og logget inn med mamma sin, åpnet Safari og logget inn med pappa sin Det resulterte i 1 billett til meg, 1 billett til min gode venn og 1 billett til pappa(damn you father) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fy faen. Hadde en halv cm igjen 5over 9 og så kommer den ikke av flekken. Der var 1 og en halv time kasta bort. Blir av prinsipp ikke kjøp av billetter på billettservice i fremtiden, makan til dårlig system. Har ringt kontinuerlig siden halv 9 og, hjelper jo ingen ting. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 finn.no neste? Tja, la meg tippe. 5000 per billett. Vær så god. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 visst jeg er inne i kø enda. Er det fortsatt en mulighet? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 visst jeg er inne i kø enda. Er det fortsatt en mulighet? Ja, det er bare utsolgt for de som ikke står i kø. Det er derfor du får opp meldingen om at det er utsolgt i køsystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå