Marbash Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Må si det blir gøy å få 'tallica til Norge igjen tredje gang på tre år. Men, spørs om jeg har penger til å gå, i og med at prisene bare går oppover. =/ Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Må for øvrig si at jeg ikke helt skjønner den lange pausen de tar ifra Mars til Juni. I tillegg, hvorfor i all verden skal de spille tre ganger i København? Da kunne de heller ha lagt en konsert til i Norge, si f.eks. i Trondheim slik at det ikke blir så lang vei.. Skal vel ikke se bort ifra at Lars har hatt en finger med spillet. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 To store begivenheter på det samme året! AC/DC og Metallica. Når har jeg dog ikke billetter til noen av dem enda, men det skal skaffes! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Må for øvrig si at jeg ikke helt skjønner den lange pausen de tar ifra Mars til Juni. I tillegg, hvorfor i all verden skal de spille tre ganger i København? Da kunne de heller ha lagt en konsert til i Norge, si f.eks. i Trondheim slik at det ikke blir så lang vei.. Skal vel ikke se bort ifra at Lars har hatt en finger med spillet. Det kommer flere datoer, dette er visstnok en ganske omfattende Europa-turnè. Angående det andre så spilte ikke Metallica i Danmark i fjor, i tillegg, som du nevner, så har nok Lars hatt en del si med tanke på at det hjembyen hans. Endret 15. oktober 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Siden det er såpass liten kapasitet i spektrum tror jeg det blir maks 2 billetter desverre =/ Får nye medlemmer i Metclub muligheten til å bestille billetter tidligere, eller kun gamle travere som har vært medlem lenge ? Betaler glatt $60 for medlemskap hvis det gjør at jeg slipper å dra ned foran Spektrum på mandag klokken 0500 for å få 2 billetter. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Siden det er såpass liten kapasitet i spektrum tror jeg det blir maks 2 billetter desverre =/ Får nye medlemmer i Metclub muligheten til å bestille billetter tidligere, eller kun gamle travere som har vært medlem lenge ? Betaler glatt $60 for medlemskap hvis det gjør at jeg slipper å dra ned foran Spektrum på mandag klokken 0500 for å få 2 billetter. Tror det går greit å regge seg nå, men vil ikke garantere noe. Gikk greit for de som registrerte seg før DM-konsertene vet jeg, for en mnd siden Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvilke kanaler er det man kan få kjøpt billetter gjennom? - Billettsercive.no - Narvesen? Posten? Watsup med disse? - andre nettsider? - telefonbestilling? please svar meg:) Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det frister, konserten i Bergen var helt fantastisk. Men førsteprioriteten er AC/DC (Som jeg enda ikke har fått billett til... noen som vil selge? ^_^) Men meg og billettservice er ikke venner. Det blir nok tøft, så jeg tror ikke jeg tar turen til Oslo til sommeren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Man har ALLTID penger til å dra på Metallica. Uansett. Du må bare drite i billettservice og ACDC. Er sikkert ikke noe problem å få billetter andre steder etterhvert. Folk ikke plukker opp, at folk har bestilt alt for mange (vennegjenger bestilte til alle sammen samtidig), uavhentede billetter innen 3 dager osv. Fikk bill. til Metallica på Valle Hovin dagen før konserten f.eks. Henta den i køen på konserten faktisk. Og Springsteen fikk jeg ei uke før av en fyr på jobb som hadde en for mye siden en kompis ikke kunne dra. There is always hope. Endret 15. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bah. Hvorfor bare en konsert i Norge? Hadde vært råtøft å se på dem på f.eks Lerkendal. Og tror ikke det blir mulighetet å se dem i Oslo, så får vel stå over denne runden Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Blir vanskelig å koordinere turné med Tippeligaen. Tror ikke de vil få god nok tid til å sette opp alt. Hadde selvfølgelig vært mulig om det hadde vært fotballferie. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 koffer setter de alti konserten mitt i uken då... jar... saster på og få fri. Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Oslo Rektum gidder jeg ikke...Så de uansett juli Endret 15. oktober 2008 av boogiesg84 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, Metallica i sommer var nesten bare flaks at jeg kom med på. Hadde glemt bort hele datoen siden jeg ikke hadde bill. uansett. Så posta en fyr her på forumet at han solgte en billett, og jeg svarte først. Vips, så var jeg med likevel. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror dere de spiller bare Death Magnetic eller noe gamle klassikere? Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg MÅ dit, men jeg er alltid uheldig så jeg får sikkert ikke tak i billetter ._. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Tipper de safer og spiller 1-2 DM låter og resten classics. Var ikke mye st anger-ræl på Valle Hovin-konserten, hvertfall. Setlist i sommer: Creeping Death Fuel Wherever I may Roam Disposable Heroes (!) Kirk Solo 1 Welcome Home (sanitarium) And Justice for All (hele ja) The Memory Remains No Leaf Clover Rob Bass Solo Orion Fade to Black Master of Puppets Battery Sad But True Kirk Solo 2 Nothing Else Matters One Enter Sandman Whiplash Seek and Destroy Endret 15. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Foreldrene mine av alle var gira på dette, så da blir det nok muligens Metallica-konsert nr 2 Vet noen hvor sitteplassene er? Er de nærme scenen eller? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Foreldrene mine av alle var gira på dette, så da blir det nok muligens Metallica-konsert nr 2 Vet noen hvor sitteplassene er? Er de nærme scenen eller? Tviler på at de er nærme scenen, i og med at de gjør slik som de gjorde på Cunning Stunts DVD'n, hvor de hadde scenen i midten av hallen, med stående publikum rundt, og sitteplasser bak der igjen. Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 De spilte også introen til Let there be rock før de gikk av helt på slutten...en liten tribute til verdens beste band Foreldrene mine av alle var gira på dette, så da blir det nok muligens Metallica-konsert nr 2 Vet noen hvor sitteplassene er? Er de nærme scenen eller? Tviler på at de er nærme scenen, i og med at de gjør slik som de gjorde på Cunning Stunts DVD'n, hvor de hadde scenen i midten av hallen, med stående publikum rundt, og sitteplasser bak der igjen. hallo..det e Rektum det er snakk om her, er scena i midten så er vel alle ganske nær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå