Ninjahamster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som prøver å bestille via telefon? Nei, ingen. Alle bestiller via internett så ring de på telefon du så får du billett med eeeeen gang! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Føler den loading baren går senere jo lenger den kommer Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Billettservice suger balle, måtte de brenne i helvete. Har fått den blåhvite stripa full, noen som vet hva som skjer da, ooooog om det er et godt tegn? Endret 20. oktober 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du kommer vel inn når klokka blir 9..? Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 den begynner nok på nytt når klokka er ni Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så lenge diskusjon.no holder seg oppe er jeg fornøyd!!! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Går det an å få faktura, eller betaler man med kort? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du kan trygt si jeg henger fast i køen, spretter en centimeter tilbake hele tiden Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så lenge diskusjon.no holder seg oppe er jeg fornøyd!!! Blir ikke noe billetter av sånt noe. Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som prøver å bestille via telefon? Nei, ingen. Alle bestiller via internett så ring de på telefon du så får du billett med eeeeen gang! Svært så sarkastisk vi skullle være da Lurte bare på om en trenger de samme opplysningene som når en skal bestille over nett. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du kan trygt si jeg henger fast i køen, spretter en centimeter tilbake hele tiden Fy faen jeg ler Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 den begynner nok på nytt når klokka er ni That sux Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Jeg har to faner oppe i min Firefox: 1 Se etter METALLICA billetterBillettbegrensning Billettbegrensningen er 6 billetter. Vennligst respekter oppgitte billettbegrensninger. Bestillinger som overgår billettbegrensningen vil bli slettet uten varsel. Dette inkluderer duplikatbestillinger som har samme navn, adresse eller kredittkort. NB: Billetter er kanskje ikke tilgjengelige i alle priskategorier eller seksjoner. Billettavgift vil tilkomme bestillingen. Antall Kategori Seksjon Ja, jeg aksepterer spredte plasser Ditt kredittkort vil ikke belastes 2 Billettservice.no har for tiden meget stor trafikk. Du er nå plassert i kø... Vennligst ikke naviger deg vekk fra denne siden. Da kan du miste din plass i køen. Ikke åpne Billettservice.no i flere i nettlesere samtidig. Det vil generere unødvendige forespørsler mot våre servere, og kan føre til at du mister din plass grunnet overbelastning. Under vises din beregnede ventetid. Takk for din tålmodighet. Håper jeg bare kan trykke på "Finn Billetter" på fane 1! Endret 20. oktober 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Samme her har den klar.. men tør faen kke å trykke på finn bilett nå. @ har en fane som er i kø edit: bah kom måtte i kø. heldigis så er jeg ;D Endret 20. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
boogiesg84 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 da er det bare å si lykke til, til alle som står i kø Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som klarer å bestille? Jeg står ennå i den køen... Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som har fått tak i noe enda? Av de som hadde kommet videre fra køen? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg gikk faen meg inn i kø klokka 0825, men nå falt jeg ut, omg! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Verre enn noen gang i dag =/ Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Håper jeg bare kan trykke på "Finn Billetter" på fane 1! Du får sikkert bare en fin melding om at tiden har løpt ut for siden ellerno slikt Men du kan jo være heldig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå