Ole_A Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kom igjennom nå, sto fortsatt at billettene kom i salg kl 00:00,men fikk ikke gått videre, så er nok som aller fleste sier, en trykkfeil. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Når man betaler, er det kort nummeret eller kontonummeret vi oppgir da? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kom igjennom nå, sto fortsatt at billettene kom i salg kl 00:00,men fikk ikke gått videre, så er nok som aller fleste sier, en trykkfeil. En trykkfeil? Før 00.00 stod det at billetter er i salg NÅ. Det samme stod etter 00.00. Så det er nok snakk om mer enn bare EN trykkfeil Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Høhø... skal være bra mange irriterte sjeler her inne ca 09.20 når billettene er blåst vekk.... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Nærmer seg nå. Blir spennenede å se om det blir Metallica på meg i år og Edit. Noen som har kommmt inn i den kø siden? Jeg bare detter ur. Endret 20. oktober 2008 av Teac Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Nærmer seg nå. Blir spennenede å se om det blir Metallica på meg i år og Edit. Noen som har kommmt inn i den kø siden? Jeg bare detter ur. Jeg har kommet meg inn til dit hvor man velger hvor mange billetter man vil ha etc, men når jeg går videre står det at billettene ikke er lagt ut for salg enda. Dette er vel i samsvar med det andre, som har kommet seg gjennom, har opplevd. Lykke til alle sammen Endret 20. oktober 2008 av Mettlica Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 "Ikke åpne Billettservice.no i flere i nettlesere samtidig. Det vil generere unødvendige forespørsler mot våre servere, og kan føre til at du mister din plass grunnet overbelastning." Obey or not obey? Skader vel ikke sjansene mine å ha oppe 2 nettlesere, er vel bare at det skapes mer trafikk på serveren? Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som vet om det hjelper å ha opp flere faner i samme nettleser med billettservice.no? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå har jeg kommet ett hakk videre. Den kø siden med blå stripe over hele siden. Er det samme hos dere? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 for å si det sånn, igår når jeg prøvte me en, kom jeg ikke inn på 20 min (kl 00.00) Når jeg åpnet 5-6, kom jeg inn etter to min Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå har jeg kommet ett hakk videre. Den kø siden med blå stripe over hele siden. Er det samme hos dere? Yes, er på samme side som deg. Den blå stripen har kommet over halvveis, men av tidligere erfaring med billettservice.no så er ikke den blå stripen noen god indikator på hvor langt du virkelig er kommet i kø for å si det sånn, igår når jeg prøvte me en, kom jeg ikke inn på 20 min (kl 00.00)Når jeg åpnet 5-6, kom jeg inn etter to min Så du mener det hjelper å ha opp flere nettlesere, vinduer etc? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som vet om det hjelper å ha opp flere faner i samme nettleser med billettservice.no? Vennligst ikke naviger deg vekk fra denne siden. Da kan du miste din plass i køen. Ikke åpne Billettservice.no i flere i nettlesere samtidig. Det vil generere unødvendige forespørsler mot våre servere, og kan føre til at du mister din plass grunnet overbelastning. Under vises din beregnede ventetid. Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som prøver å bestille via telefon? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har igjen ca. en centimeter med hvitt, men den re-loader konstant. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Da er jeg inne i køen Si ifra når noen har fått bestilt! Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har igjen ca. en centimeter med hvitt, men den re-loader konstant. Jeg opplever det samme, noen som vet hvorfor det er sånn? Lenke til kommentar
ZnOoty Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er fordi at Billettservice suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå