Arsenal89 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 I mai tenker jeg! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Da var billett i boks. Satser på at det blir like bra som sist Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 du bestillte ikke nå? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet når muligheten for metclub bestillinger går ut? Varte det bare et døgn eller er det helt frem til billettsalget starter for alle? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Fra metclub: Oslo presale has completely sold out Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Utrolig, jeg fant nå ut at min fantastiske mor (jeg var på skolen) hadde glemt å comfirme orderen, så rettere sagt, jeg var ett klikk fra billetten... woho! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg hadde nok satt meg paa motorsykkelen og tatt meg en tur til baade Globen og Kjopen, men med en unge som kommer i april, blir det litt snaut med cash og tid.. jaja. faar troeste meg med at jeg sitter paa hawaii og har faatt oslobillett, da Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Måtte droppe de konsertene selv jeg.. Riktignok ikke på grunn av en unge, da Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Lurer om billettservice kansellerer ordren hvis man bestiller 6 billetter i tillegg til metclub- billettene jeg Endret 18. oktober 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan ikke skjønne hvorfor de skulle gjøre det? Det kommer til å være kaos igjen med bestillinger så det er jo like fair som at en som har vunnet i lotto vinner på nytt. Å kunne forhåndsbestille er jo et gode vi i klubben har. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) WORLD MAGNETIC - EUROPEAN STYLE Our annual European vacation goes inside! While we are getting ready to head out in North America, we're also thinking ahead (for once!) and want to give you a taste of what else we have in store for you next year. It's been over five years since we've played in arenas in Europe and we can't wait to visit again, so with that said, we have a ton of shows planned in 2009. Strap in, hang on, and get ready for the nuttiness to begin as we roll them out for you a few at a time over the next few days. Here are the dates that are confirmed so far . . . many more to come! Date Location Venue Ticket onsale date (local time) More Info March 5 Antwerp, Belgium Sportpaleis Oct. 20 at 8 AM Info March 7 Stockholm, Sweden Globen Oct. 20 at 9 AM Info March 8 Stockholm, Sweden Globen Oct. 20 at 9 AM Info April 1 Paris, France Palais Omnisport de Bercy Oct. 24 at 10 AM Info April 2 Paris, France Palais Omnisport de Bercy Oct. 24 at 10 AM Info May 14 Vienna, Austria Stadthalle Oct. 20 at 9 AM Info June 14 Helsinki, Finland Hartwall Arena Oct. 20 at 9 AM Info June 15 Helsinki, Finland Hartwall Arena Oct. 20 at 9 AM Info June 17 Oslo, Norway Spektrum Oct. 20 at 9 AM Info June 22 Milan, Italy Datch Forum Oct. 18 at 12 AM Info June 24 Rome, Italy Palalottomatica Oct. 18 at 12 AM Info July 13 Madrid, Spain Palacio de Deportes Oct. 23 at 10 AM Info July 20 Copenhagen, Denmark Copenhagen Forum Oct. 20 at 10 AM Info July 22 Copenhagen, Denmark Copenhagen Forum Oct. 20 at 10 AM Info July 23 Copenhagen, Denmark Copenhagen Forum Oct. 20 at 10 AM Info Some other details . . . these shows are "in the round," so that means general admission standing on the floor, reserved seating off the floor. There are some exceptions . . . shows in Copenhagen will be all general admission, for example. Our friends The Sword and Machine Head (March 5 - May 14 shows) will be joining us and so will our friends Lamb of God and Mastodon (June 14 - July 23 shows). Met Clubbers, check www.metclub.com for info on how you can buy tickets in advance. Please note that presales generally only last for 24 hours and some may have already closed. Keep watching Metallica.com . . . more announcements coming shortly Kanskje det kommer en til i Norge? Endret 19. oktober 2008 av datating Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror heller det er snakk om Storbritannia. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Og ikke minst Tyskland, som sikkert får en 6-7 datoer. I tillegg legges det nok til 1-2 til i Spania Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Blir nok en til i Norge. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Blir nok en til i Norge. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 ja selvfølgelig, for de syns så synd på de som ikke får billetter i Norge, så de bare booker enda en konsert... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 ja selvfølgelig, for de syns så synd på de som ikke får billetter i Norge, så de bare booker enda en konsert... Haha! Ja, ikke sant! Lurer på hvor dere får dette fra... sitter på gutterommet og drømmer? :!: Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, det er et fremmed ord som de brukte før i ur-tida, ikke ofte, men noen brokte de. Tror det var de som var mest logiske som brukte de, hadde om dette i historie en gang. Ordet de brukte, er kalt for IRONI! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, det er et fremmed ord som de brukte før i ur-tida, ikke ofte, men noen brokte de. Tror det var de som var mest logiske som brukte de, hadde om dette i historie en gang. Ordet de brukte, er kalt for IRONI! Såsåsåsåså..... nå må du lese innlegget mitt! Jeg svarte på din ironi med "Ja, ikke sant" så referete jeg til dagdrømmerene over her etterpå! Slapp aaaaaaaaaaaav! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå