Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mornings, da var jeg våken igjen.

 

Jeg ber til høyere makter om en ekstrakonsert dagen etterpå. Dobbel dose Metallica hadde vært superawesome, slik som i 2003.

 

Første kvelden åpner de med tidenes beste låt; Blackened. Før de andre kvelden åpner med fuckings Fight Fire with Fire. Trodde jeg skulle drite på meg.

 

 

Og det skal bli kos å se geniene i Mastodon igjen. Muligens det eneste av den nye bølgen av metal som virkelig er bra. Glimrende tekniske, har en av de beste trommisene p.d.d. (jazz-signaturer som faen og syke fills), samt veldig progga.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
...og foresten, aldri stol på nordlendinger

 

Hehe... det er nordlendigenes feil at østlendiger (eller hvor dere er fra) ikke får billetter! Hoho! Det sårer en nordlendig!

 

Godt at vi nordlendinger veit åssn man skal få fixa seg billetter da :p

 

Eller ka du trur?!

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar

Fikk ikke billett til Metallica i fjor så denne gangen skulle jeg ikke la sjansen gå ifra meg. Meldte meg inn i Metclub og bestilte billetter til meg og noen kompiser i morges. I første omgang bare til konserten i København den 20. juli.

 

Noen som vet hvor stor kapasitet det er i København Forum og om alle 3 konsertene sannsynligvis blir utsolgt med en gang? Tenker at når man først er der nede så kan man jo like gjerne få med seg en konsert ekstra, men det er begrenset hvor mange billetter jeg har råd til å kjøpe på en gang. :p

Lenke til kommentar
Fy f**n. Nå er jeg så deppa og sur at jeg ikke ahr peiling på hvor jeg skal gjøre av meg. Satt klar kl 9 imorges og skrev inn Metclubkoden og kontoopplysinger, for så å finne ut at bestillingen min var blitt kanselert. Jeg forsøkte å bestille igjen, men da var koden 'oppbrukt'. Jeg ringte til billetservice halv ti men etter 20min ga jeg opp fordi jeg måtte på skolen. Jeg ringte tilbake halv tolv, og da jeg forklarte problemet mitt ble jeg skjelt ut av en nordlendig som tydeligvis ikke likte at jeg syntes systemet deres burde fikses. Jeg tittet rundt på forumet her og så at folk med liknende problem hadde fått hjelp og at billettene deres var i boks. Når jeg kom hjem fra skolen ringte jeg tilbake og endte opp hos samme dame. Hun skjønte neppe at det var meg igjen, og denne ganger var jeg sukkersøt i tlfen og hun svarte at jeg burde ha ringt før tolv, for da kunne hun nemlig ha fikset hele problemet for meg. *Nemlig.*

 

dagens oppsummering: 60$ metclubmedlemskap, tlfregninger som kommer til å nå ekstreme høyder, en halv dag skulk fra skolen og ingen Mbilletter.

 

Nå er jeg ulykkelig nå.

 

...og foresten, aldri stol på nordlendinger

 

 

Er selvfølgelig trist det, men hvis du allikevel klarer å skaffe billetter er ikke Metclub-medlemsskapet helt bortkastet, da får du jo muligheten til å vinne Meet and Greet. I tillegg får du jo t-skjorte og noe annet stuff =)

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar
Fikk ikke billett til Metallica i fjor så denne gangen skulle jeg ikke la sjansen gå ifra meg. Meldte meg inn i Metclub og bestilte billetter til meg og noen kompiser i morges. I første omgang bare til konserten i København den 20. juli.

 

Noen som vet hvor stor kapasitet det er i København Forum og om alle 3 konsertene sannsynligvis blir utsolgt med en gang? Tenker at når man først er der nede så kan man jo like gjerne få med seg en konsert ekstra, men det er begrenset hvor mange billetter jeg har råd til å kjøpe på en gang. :p

 

Ifølge en danske på metclub-forumet er kapasiteten 9-10000. Blir nok fort utsolg ja :p

Lenke til kommentar

Måtte dere gå trykke på comfirm reservation? Jeg logget meg på, etter jeg hadde trykt inn koden osv, så kom det "gratulerer, email er blitt sendt til deg" eller noe slikt, så har jeg ikke fått e-mail.. er dette noe som sjer av og til?:S

 

SVAR!:p=/

 

Jeg fikk opp en slik:

Buy

Send by Mail

Will be posted within 3 weekdays

 

Så nedforbi stod de at jeg måtte logge inn, etter dette kom det: gratulerer osv... ingen comfirm greier, er urolig nå:S

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...