gekkoo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Hvordan er det man innstalerer en emulator på mobilen. Jeg har HTC med Windows mobile 6.1. Er det da bare å legge det inn i operativsystemet og bruke samme emulator som jeg gjør på pcen. eller er det mer komplisert? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så lenge den bruker Windows kan du vel legge inn zsnes på mobilen også..bare gjetning. Prøv da. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Windows Mobile er ikke Windows, så nei, du kan ikke bare installere Windows-programvare på den. Du er nødt til å finne en SNES-emulator skrevet spesielt for Windows Mobile (6.x), men det burde ikke være så vanskelig. Google er bra. Lenke til kommentar
gekkoo Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Har funnet allerede:) http://www.allshadow.com/2008/07/03/snes-h...windows-mobile/ Takk for svar! Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 En annen mulighet er jo å installere en GBA emulator og spille remaken av A Link to the Past. En remake jeg er utrolig glad i! Men bra du fant snes emulatoren! Tror jeg installerer den på min mobil og^^ Lenke til kommentar
gekkoo Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 men med din metod blir spillet likt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå