chris25 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg forhåndsbestilte COD 5 på Elkjøp,men igår når jeg skulle prøve betakoden jeg fikk med,så fungerer den ikke. Jeg kontaktet Elkjøp,og de skulle ta dette videre,men dette tar vel tid? Hjelper det å kontakte x-box kundeservice? Har jo veldig lyst til å prøve spillet,og dette var noe av grunnen til at jeg forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hmm.. Hvilken type kode fikk du tilsendt? 4-4-4-4-4 eller 5-5-5-5-5? Den første typen skal brukes på firsttofight.callofduty.com og den andre på Xbox Live Marketplace. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg preordra på CDON, har ikke fått noen key enda Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da tror jeg du må kontakte Activision Blizzard! Eventuelt kontakt nummer til Treyarch. Elkjøp har lite å gjøre med saken, de bare sender koder de får videre. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) du skrev inn i internet explorer ja? kopier adressa over til opera, da virket det til meg *hvis det er xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx koden du snakker om. Endret 15. oktober 2008 av Canon-fotografen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå