Gå til innhold

Subtitles i Windows Media Player 9

Anbefalte innlegg

Oppgraderte til WMP 9 i går. Når jeg åpner avi-filer med subtitles-filer (srt, txt osv) kræsjer WMP. Det fungerte fint med forrige versjon. Og i BS Player funker det fint.

Hvordan får jeg subtitles til å funke i WMP?

Kris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppgraderte til WMP 9 i går. Når jeg åpner avi-filer med subtitles-filer (srt, txt osv) kræsjer WMP. Det fungerte fint med forrige versjon. Og i BS Player funker det fint.

Hvordan får jeg subtitles til å funke i WMP?

Kris

Hva skal du med subtitles da?? Alle filmer kommer jo i engelsk. Liker best uten rulletekst jeg, det er jo oversatt så mye rart da. Helt i strid med det som faktsik blir sagt. Ser jeg på dvd, skrur jeg som regel ikke på undertekst, med mindre jeg ser taxi eller.no da...

Lenke til kommentar

Var vel ikke det han spurte om....Ikke alle som får med seg filmer uten tekst like bra. Selv synes jeg det er greit med tekst, men den kan gjerne være på engelsk.

Har egentlig ikke en løsning på problemet ditt. Må ikke tekst-formatet være .sub?

Lenke til kommentar
Hva skal du med subtitles da?? Alle filmer kommer jo i engelsk. Liker best uten rulletekst jeg, det er jo oversatt så mye rart da. Helt i strid med det som faktsik blir sagt. Ser jeg på dvd, skrur jeg som regel ikke på undertekst, med mindre jeg ser taxi eller.no da...

Vel, dine meninger om undertekst i filmer er uvesentlige i denne tråden. Eller er jeg enig med Raschi, installer vobsub

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...