Mewsique Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det kan være slitsomt å være stjerne. Nå ønsker Ringo Starr fred fra autografskrivingen. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Forstår mannen svært godt. Han er jo kjent for å være ekstremt snill med sine (og beatles) fans. Håper bare han fortsetter å poste videoer på siden sin Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg visste ikke engang at han tok imot brev og signerte dem. Så kult! Har hørt om alt for mange kjendiser som "later som" de gjør det.. :/ Men men, synd jeg ikke visste om dette før fristen går ut. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Joda, har vært kjent ganske lenge. The Simpsons hadde jo tilogmed en episode som handlet om det. Marge sendte malerier til Ringo på 60-tallet og fikk aldri svar. Men det var fordi han var så opptatt med å skrive autografer at det tok sånn 40 år før han kom til hennes brev Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg visste ikke engang at han tok imot brev og signerte dem. Så kult! Har hørt om alt for mange kjendiser som "later som" de gjør det.. :/ Men men, synd jeg ikke visste om dette før fristen går ut. Var det ikke oppgitt en masse adresser til kjente folk enten i de gamle Topp-bladene, eller i noen skoledagbøker? Mener at en kamerat av meg sendte et brev til Tom Cruise og fikk et signert bilde tilbake. MEn det kan jo hende at jeg roter. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg visste ikke engang at han tok imot brev og signerte dem. Så kult! Har hørt om alt for mange kjendiser som "later som" de gjør det.. :/ Men men, synd jeg ikke visste om dette før fristen går ut. Fristen har ikke gått ut, du har fortsatt 4 dager på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg