HaterDiskus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Det er jo sånn her på forumet at poster i OT-delen ikke teller på post-counten, og det har jeg full forståelse for. Men hvorfor teller innlegg som ligger i 'papirkurven'? Endret 22. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, jeg veit! Gikk opp for meg når jeg så en bruker med bare 3 poster. Det ene innlegget var jo helt vanvittig, så jeg gikk inn for å sjekke de andre 2. Men det var ikke fler. Så gikk jeg inn for å se hvor de var postet, og der stor det 'papirkurven (2)'. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Grunnen er såvidt jeg har skjønt at innlegg blir talt i det de blir lagt til. Det blir ikke foretatt ny telling når et innlegg slettes, og post-count blir da stående. Det har dog skjedd at alle innlegg har blitt talt på nytt, og da vil innlegg i papirkurven ikke bli talt med Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Men post-counten vil jo da bli veldig misvisende, hvis det er snakk om en bruker som bryter med retningslinjene støtt og stadig? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva med tråder som flyttes da? Hvis jeg skriver 5 innlegg i en tråd som senere blir flyttet til off topic, mister jeg disse? Blir det lagt til innlegg når noe flyttes fra off topic? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det må (igjen: hvis jeg ikke bommer helt) telles på nytt for at slike endringer som -drugiS- nevner skal komme med på post-count. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Og det telles altså ikke på nytt, så derfor vil flytting av tråder ikke ha noen innvirkning på postcounten? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er riktig så langt jeg forstår. Men, som sagt, telling på nytt har forekommet, så vil ikke se bort ifra at det skjer igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 I hele min tid på forumet har jeg bare opplevd en eneste recount. Da blei det nesten haraball siden enkelte brukere opplevde å få kraftig redusert postcount siden nekelte tråder var flytta og slikt. Selv så fikk jeg plutselig flere hundre ekstra innlegg på postcounten min da det skjedde. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva var poenget med å telle på nytt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Poenget var at innleggsteljaren vart korrigert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva var poenget med å telle på nytt? Før så lå hele PRS-delen på off-topic blandt annet, men etter hvert som den vokste seg stor og forumet ble mindre og mindre hardware-fokusert så ble det skillt ut til samfunn, hvor man fikk postcount. Dermed så hadde man mange tråder som tidligere ikke hadde gitt postcount, men som nå "burde" ha gitt det. Det var en del som klaga på dette og ueland (?) ble til slutt overtalt til å ta en recount, men gjorde det samtidig klart at dette ikke er noe de kommer til å gjøre ofte. Det var et unntak. Mulig det var andre grunner også, men det var en av grunnene jeg hørte. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Men hvorfor teller innlegg som ligger i 'papirkurven'? Hey, ikke ødelegg for meg. Jeg trenger postcounten min. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Les til du sovner: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=735903 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg