morgenutgaven Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Apples ultratynne bærbare datamaskin oppgraderes med ny skjermtilkobling, bedre grafikk og mer lagringsplass. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har litt sansen for denne og fine oppgraderinger samt miljøhensyn, men jeg venter forløpig på en bedre netbook en dagens. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes det er snodig at dere velger å bare omtale en relativt liten oppgradering av MacBook Air, mens dere overser slippet av MacBook og MacBook Pro som er produsert ved hjelp av en unik produksjonsteknikk. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Klokken er åtte om morningen, spiffers. Trodde du dette ville bli dagens eneste artikkel om produktslippet til Apple? http://www.hardware.no/artikler/den_store_...ook-dagen/56983 Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Klokken er åtte om morningen, spiffers. Trodde du dette ville bli dagens eneste artikkel om produktslippet til Apple? Vel, slippet var igår, og selv ITbransjens svar på Se&Hør, ITavisen, hadde ute en sak bare minutter etter ferdig pressekonferanse. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Men batteriet er fortsatt fast? EU har jo varslet endringer i RoHS som forbyr farlig avfall som ikke forbrukeren selv kan kildesortere. Apple burde ha vært mer forutseende og kommet de nye reglene i forkjøpet, synes jeg. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så lenge jeg fremdeles kan skjære brødskiver med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå