Skogshuldra Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Mitt aller første nærbilde av insekt. Har null peil på foto, så dette bildet er bare et test bilde egentlig...men er igrunn litt fornøyd med det alikevel Endret 16. oktober 2008 av Skogshuldra Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 ser mer ut som en blomst for meg da, men kan jo bare være meg Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvis det er et innsekt og ikke en vissen blomst syns jeg det ble ganske stilig, og for øvrig interessant. Ikke verst til å komme fra en som "ikke har peiling på foto". Kanskje du skal vurdere å prøve å få deg litt peiling da? Lenke til kommentar
Skogshuldra Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvis dere zoomer inn nok, så kan man se vingene, hodet og noen bein:p Skal nok prøve å få litt mer peil etterhvert,men må nok gå til innkjøp av litt mer utstyr,hehe, føler at jeg ikke får "utfolda" meg nok med D60 kitt objektivet Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vi minner om reglene for BK, som sier at trådene skal inneholde "BK" i emnefeltet. Denne meldingen vil bli slettet når dette er gjort. Innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå