Necromancer911 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hei. I desember 2007 kjøpte jeg meg en ny pc med nytt OS, hadde brukt windows før uten problemer så tenkte att det skulle gå bra. Men i juli i år startet den å ikke oppdatere seg lenger, så jeg betemte meg i dag for å lage en ny administrator og se etter om jeg fikk oppdatert fra den, fikk til det og måtte restarte, men når jeg da skulle logge meg inn så fant jeg ikke den gamle kontoen min, vet noen hva som har skjedd, og hva jeg kan gjøre for å få den gjenopprettet(skrev jeg det riktig), håper att det er en mulighet for jeg hadde så mange mails og passord på forskjellige sider på browseren min og ville gjerne hatt dem tilbake. Er dette en ny slags funksjon, for jeg opplevde aldri att windows sluttet å oppdatere seg selv på den gamle pcen min. Håper på hjelp eller erfaringer om hvordan takkle tapet. EDIT: LØST Endret 16. oktober 2008 av Necromancer911 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei. I desember 2007 kjøpte jeg meg en ny pc med nytt OS, hadde brukt windows før uten problemer så tenkte att det skulle gå bra. Men i juli i år startet den å ikke oppdatere seg lenger, så jeg betemte meg i dag for å lage en ny administrator og se etter om jeg fikk oppdatert fra den, fikk til det og måtte restarte, men når jeg da skulle logge meg inn så fant jeg ikke den gamle kontoen min, vet noen hva som har skjedd, og hva jeg kan gjøre for å få den gjenopprettet(skrev jeg det riktig), håper att det er en mulighet for jeg hadde så mange mails og passord på forskjellige sider på browseren min og ville gjerne hatt dem tilbake. Er dette en ny slags funksjon, for jeg opplevde aldri att windows sluttet å oppdatere seg selv på den gamle pcen min. Håper på hjelp eller erfaringer om hvordan takkle tapet. Gå til kjør, skriv "control userpasswords2" og der kan du legge til ny admin. Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 greia er att den andre kontoen ikke eksisterer lenger, så å lage en ny admin konto da jeg har en annen fra før av er ikke vits, trenger hovedsaklig bare å finne mailene mine nå, alt annet er ornet. men takk for svar. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvilket mail-program bruker du? Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Trenger ikke noe hjelp, har funnet det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå