privinius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei! I friminuttene pleier jeg å kjede meg kraftig. Er det noen veit om en måte jeg kan finne ut passordet til elevnettet så jeg kan sitte å surfe litt med mobilen? Jeg har gått og spurt, men da sier IT-folkene bare nei. Det er vel ingen big deal siden PCene ikke blir brukt i friminuttene? MVH Privinius Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 *sukk* La. Vær. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva er det som er gærlig med det? Det eneste jeg skal er å lese litt rundt på forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Les litt HER eller HER så finner du nok ut av det. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Da får jeg heller bare spørre læreren min om han kan spørre IT-kisen på skolen. Han IT-kisen på skolen min er skikkelig kjip. Tror at han vet så utrolig mye bedre en ALLE andre om data. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hvorfor er dere så frekke med han? Et godt tips. Jeg brukte dette da jeg gikk på skolen. Jeg tok meg til nytte av det skole pc tilbudet, men det første jeg gjorde da jeg skulle begynne bruke pcen var å fjerne begge partisjoner og la inn kun en versjon av windows xp pro. Da jeg kom på skolen med dette, så ville jo selvfølgelig ikke dette fungere sammen med skolesystemet, og for at jeg skulle bruke nett på pcen måtte jeg til IT ansvarlig og få ordnet passordet til gjestenettet. Selvfølgelig ble jeg med min "dyrebare" maskin inn til it ansvarlig og mens han la inn passordet på gjestenettet fikk jo jeg et godt syn på hva han skrev inn som passord. Det du også kan gjøre dersom du ikke er så kjapp med øynene eller ikke får muligheten til å se er jo å laste ned et KEY reg program som registrerer ALT du trykker på og setter det sammen slik at du får tak i alle passord og lignende som blir brukt på maskina di:D Det er da ikke noe ulovlig i det heller, ettersom du installerer det på din egen maskin! Endret 15. oktober 2008 av knutern88 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hehe, er på en ungdomsskole. EDIT: Tusen takk for tipset forresten;) Endret 15. oktober 2008 av privinius Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 ahh, får man ikke låv å bruke pc til skolearbeid på ungdomskole? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Joda, men har ikke skolepc. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da tar du bare med deg en laptop og ber dem ordne gjestenett på den? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så var det det at vi ikke diskuterer ulovligheter på forumet. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg