Gjest Harry18 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Var ute nå til helgen i byen. På dansegolvet var det så si ganske så fullt. Men det underlige som skjedde var to jenter danset sammen og klinte som bare fy. Jeg begynte også å danse og hun ene jenta var tydeligvis ute etter det motsatte kjønn også;P. Mens vi danset fingret jeg henne en god stund. Etterhvert kom faktisk venninen bort og jeg fingret begge samtidig ( ikke lett nei;P). Begge var ganske så kåte tydeligvis. Hun ene virket ganske så interresert i meg (hun som først tok iniativ), men ettersom jeg addet henne på Facebook virket det ikke slik. Jeg prøvde faktisk å snakke med henne i chatten, men fikk kanskje en setning som svar og det var alt. Hun (+ venninen hennes som hun klinte med) går i "geek" klasse hvis jeg får kalle det slik. Det er med andre ord ganske så "uskyldige" har jeg fått med meg. Det jeg lurer på er om dere tror dette var et "fjortiss stunt" eller noe lignende som bare skjedde der og da? Er hun for sjenert til å snakke med meg? Kanskje hun er flau over situasjonen? Ikke det at jeg er galen etter hun eller absolutt må ha kontakt med henne, men denne situasjonen ble litt spesiell føler jeg;P Noen så har vært borti lignende situasjon? Kanskje tips & råd å komme med? Ang chat så vil jeg ikke "mase" for mye. Vil ikke virke desperat eller no! PS: Ja begge var fine; ). Begge var i form, men så si langt i fra skikkelig fulle! ----------------------------------------------------------------- Har også en annen situasjon jeg føler jeg bør ta meg. Den helgen jeg var ute ble jeg kjent med ei modell på lik alder som meg (18 år). Dagen etterpå addet jeg hun på facebook og plutselig begynte hun å chatte med meg en del. Problemet er at første gang vi chattet (var på en lørdag tror jeg) så skrev hun ting som: "Er aleine hjemme. Er litt redd". Hun fremhevet dette veldig godt gjennom chatten vi hadde på over 2 timer. Problemet er at kompisen min hevdet at hun var tydelig ute etter at jeg burde komme meg bort til hun. Jeg derimot var i tvil. Jeg tror hun spille bare cocky siden hun er modell og kanskje liker oppmerksomhet. Merket det tydelig når vi var ute sammen den kvellen når hun gikk, fordi hun gikk som ein modell hele tiden. Det er ikke normalt spør du meg;P Anyways. Hvordan tolker dere situasjonen? Igjen, kanskje noen har vært borti lignende situasjon;P? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Første situasjon: De var beruset. Når alle er beruset så skjer det saker og ting. Ting man ikke snakker om dagen etter. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har også en annen situasjon jeg føler jeg bør ta meg. Den helgen jeg var ute ble jeg kjent med ei modell på lik alder som meg (18 år). Dagen etterpå addet jeg hun på facebook og plutselig begynte hun å chatte med meg en del. Problemet er at første gang vi chattet (var på en lørdag tror jeg) så skrev hun ting som: "Er aleine hjemme. Er litt redd". Hun fremhevet dette veldig godt gjennom chatten vi hadde på over 2 timer. Problemet er at kompisen min hevdet at hun var tydelig ute etter at jeg burde komme meg bort til hun. Jeg derimot var i tvil. Jeg tror hun spille bare cocky siden hun er modell og kanskje liker oppmerksomhet. Merket det tydelig når vi var ute sammen den kvellen når hun gikk, fordi hun gikk som ein modell hele tiden. Det er ikke normalt spør du meg;P Anyways. Hvordan tolker dere situasjonen? Igjen, kanskje noen har vært borti lignende situasjon;P? Jenter liker å gi subtile hint. Helt umulig for oss å avgjøre hva hun mente, men det er sikkert ikke umulig at hun hintet til at du skulle komme over til henne. Min radar hadde nok fanget opp et slikt signal om det lå der Hvis hun gjør noe stort nummer av at hun er modell så kan det tyde på at hun er veldig opptatt av å få oppmerksomhet og dermed har litt luremus-fakter. Min erfaring med kvinner som får og krever mye oppmerksomhet er at de er vanskelige å holde på. De er hele tiden på søken etter mer oppmerksomhet. Bare som et lite obs. Har du hørt sangen til Jimmy Soul - "Happy for the rest of your life"? Ligger litt sannhet i den. Btw, jenter er ikke cocky, kanskje du mener kokette? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Etterhvert kom faktisk venninen bort og jeg fingret begge samtidig ( ikke lett nei;P). Begge var ganske så kåte tydeligvis.Ikke lett? Høres ut som du bare stappa hånda i buksa på dem og dem lot det gå. Det er jo lett om dem er så "løse" Hun ene virket ganske så interresert i meg (hun som først tok iniativ), men ettersom jeg addet henne på Facebook virket det ikke slik. Jeg prøvde faktisk å snakke med henne i chatten, men fikk kanskje en setning som svar og det var alt.Kanskje hun rett og slett ikke vil ha kontakt? Hun (+ venninen hennes som hun klinte med) går i "geek" klasse hvis jeg får kalle det slik. Det er med andre ord ganske så "uskyldige" har jeg fått med meg.Hørtes veldig uskyldige ut ja Det jeg lurer på er om dere tror dette var et "fjortiss stunt" eller noe lignende som bare skjedde der og da? Er hun for sjenert til å snakke med meg? Kanskje hun er flau over situasjonen?Dem drakk, la jentene ha det litt gøy uten at du skal stalke dem i tidene etter PS: Ja begge var fine; ). Begge var i form, men så si langt i fra skikkelig fulle!Dem var nok skikkelig fulle, men tipper du var fullere og dermed så på dem som mindre fulle. "Er aleine hjemme. Er litt redd". Hun fremhevet dette veldig godt gjennom chatten vi hadde på over 2 timer.Ta hintet Jeg tror hun spille bare cocky siden hun er modell og kanskje liker oppmerksomhet.Du har et litt rart syn på modeller. Dem er mennesker dem også. Dem har ikke noen grunn til å kreve mer oppmerksomhet enn andre folk Merket det tydelig når vi var ute sammen den kvellen når hun gikk, fordi hun gikk som ein modell hele tiden. Det er ikke normalt spør du meg;PGikk som på catwalken mener du? Kan ikke ha tatt seg bra ut Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 flotte greier, Harry! folk gjør det de innerst inne har lyst til i fylla.. ting de vanligvis ikke ville gjort. kan hende de angrer på det i så fall får du respektere det. KOS DEG MED MODELLEN ISTEDET, DU! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 My man, du har gitt meg dagens latter :!: Fingra to stk, med dine to hender inne i boksa på hver av de to. Da må du være rene fingermaister når du klarer å få med to stk på leken og det på en dansegulvet av alle ting. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skal det bli butikk av sånt noe må man smi mens jernet er varmt. Kan fort være for seint dagen etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå