Gjest Guest_Stine_* Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg var sammen med en gutt i mange år før jeg gjorde det slutt for et års tid siden. Jeg flyttet langt vekk og følte følelsene visne hen og ble samtidig litt betatt av en annen gutt.. Etter et par mnd begynte jeg å lure på om jeg angret litt og tenkte masse på eksen. Vi passet utrolig godt sammen, vi kjente hverandre ut og inn og han er en fantastisk gutt! Vi holdt litt kontakt på MSN ogsånt, men jeg turte ikke helt si hva jeg følte, var redd for at han ikke kom til å stole på meg igjen og var redd for hva han skal si.. Så fikk han seg kjæreste. Savnet etter han har bare blitt enda større, og jeg er nå helt sikker på at jeg har gjort en STOR feil Jeg savner han så masse! Jeg var en idiot som lot han gå. Den dag i dag er vi venner og vi var faktisk på samme fest i helgen, og holder ellers vennskapelig kontakt på MSN (ofte han som initierer kontakt med meg). Jeg blir gal av å tenke på han og den nye dama.. Her har jeg mistet gutten som var DEN riktige for meg.. Hva skal jeg gjøre? Vi var jo bare nede i en bølgedal og jeg ga opp for lett, det vet jeg nå. Jeg vet jo at det ikke er riktig av meg å fortelle hva jeg føler når han har ny kjæreste, men jeg føler jeg eksploderer snart hvis jeg ikke sier noen ting! Jeg vet at hun egentlig ikke var ute etter noe forhold når de først begynte å holde på. Nå er jeg bare fryktelig ulykkelig og klarer ikke tenke på noe annet. Skal jeg gjøre det "riktige" og la ham være i fred? Eller følge hjertet mitt og fortelle hva jeg føler? Jeg krever jo ikke at han kommer tilbake til meg eller noe, men hadde vært deilig å få lettet hjertet mitt for ham.. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vær veldig sikker på at du ikke bare vil ha han fordi han har noen andre, før du evt gjør noe. Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synst du ska la han vere i fred, Du kan jo vente til han blir ledig igjen. Kan jo hende du bare kaster bort tiden hans igjen lissom, mange som får følelser for ex'en igjen når di finner seg noen Lenke til kommentar
Gjest Guest_Stine_* Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Som jeg skrev så begynte jeg å angre FØR han fikk kjæreste.. Men så ble det jo selvfølgelig ikke bedre av han fikk seg ny dame da Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kommer jo veldig ann på hvor alvorlig det er med den andre dama da. Du burde vertfall tenke deg godt omm før du gjør noe, blir litt teit liksom vist han dumper dama for og bli sammen med deg igjen, og så dumper du han igjen 1 måned senere Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 La fyren nå være. Det er lett å grave seg ned i fortiden. Og det er det som er problemet med mange. Løsningen er som oftest å slå opp når forholdet begynner å slite, uten å finne en løsning som vil gjøre det bedre. Det er først at man innser hva som kunne ha blitt ut av det hvis man hadde satset på i ettertid, og da er det forseint. En harde lekse for deg dette, å ikke løpe med halen mellom beina når ting i et forhold ikke er 100% i enkelte perioder. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg ville kanskje snakket med han om det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Her har jeg mistet gutten som var DEN riktige for meg.. Ohnoes. Det er ingen som er "den rette". Det er mange rette bare man finner dem. Du bare sliter med å komme over han, gå og finn deg en hunk så skal du se han ikke er "skapt for deg" og andre klisjéer Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Sannsynligvis savner du bare nærhet, intimitet og andre følelser som du naturlig nok knytter til ham, iom at dette var siste personen du delte det med. Det er en alt for vanlig feil, som skaper masse trøbbel, å forveksle savn etter de typiske forholdsfølelsene generelt, med savn etter en konkret person. Det lureste er en form for "rebound". Få brukt disse følelsene sammen med noen andre, om det er seriøst eller ikke er ikke vesentlig. Du må bare oppleve at akkurat de samme gode følelsene kan vekkes av andre enn ham. Først da kan du vite 100% sikkert om du savner ham, eller følelsene du knytter til ham. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Om du virkelig savner han såpass så synes jeg du skal snakke med han. At han har fått ny dame er da ikke noe som bør hindre deg, enten så har han ikke følelser for deg lenger, og holder seg til den nåværende dama. Eller, så har han følelser for deg enda, og da er det kanskje verdt et forsøk ? Hvis han fremdeles har følelser for deg, så var det kanskje ikke riktig av han å gå inn i et forhold med den nye dama ? Ville ihvertfall snakket med han om jeg var deg. Min mening ihvertfall... Endret 15. oktober 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Iom at han har fått seg ny dame, så er det lite sannsynlig at han fortsatt har følelser for eksen. Kjipt for henne, men sant. Du mistet han, get over it og prøv en ny Lenke til kommentar
Gjest Guest_G_* Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kan jeg få spørre sånn ca. hvor du kommer fra Stine? Fylke/By Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) La fyren nå være. Det er lett å grave seg ned i fortiden. Og det er det som er problemet med mange. Løsningen er som oftest å slå opp når forholdet begynner å slite, uten å finne en løsning som vil gjøre det bedre. Det er først at man innser hva som kunne ha blitt ut av det hvis man hadde satset på i ettertid, og da er det forseint. En harde lekse for deg dette, å ikke løpe med halen mellom beina når ting i et forhold ikke er 100% i enkelte perioder. Amen to that! Det er også veldig typisk at mennesker som er av den typen som stikker bare man møter litt motgang i senere tid angrer og vil tilbake (vel og merke når ting har blitt bedre på en eller annen måte, eller at man fant ut at gresset ikke var grønnere på den andre siden - noe det svært sjeldent er). Surt for trådstarter. Men get over it. Endret 15. oktober 2008 av bidz Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal jeg gjøre det "riktige" og la ham være i fred? Eller følge hjertet mitt og fortelle hva jeg føler? Jeg krever jo ikke at han kommer tilbake til meg eller noe, men hadde vært deilig å få lettet hjertet mitt for ham.. Følg hjerte. Tror det er lurest å gi han beskjed om hva du føler. Det er bedre å gjøre noe, en å trege senere. Kan være at han også savner deg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal jeg gjøre det "riktige" og la ham være i fred? Eller følge hjertet mitt og fortelle hva jeg føler? Jeg krever jo ikke at han kommer tilbake til meg eller noe, men hadde vært deilig å få lettet hjertet mitt for ham.. Følg hjerte. Tror det er lurest å gi han beskjed om hva du føler. Det er bedre å gjøre noe, en å trege senere. Kan være at han også savner deg. Følg hjerte? Nei, det trodde jeg og, men fyfaen. Det er direkte frekt og urespektabelt å komme hoppende mellom dem og si du savner han og vil ha han tilbake. Det er for seint. Hjertet gjør feil, man liker folk man ikke skal like og gir faen i alle problemer som kommer med det. Så hold deg unna, mitt råd Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vanskelig spørsmål i bunn og grunn. Det er jo mulig han er enig med deg og hadde det bedre med deg enn han har med den nye dama? Men han må jo likevel gå videre av den grunn. Om du sier til han at du vil ha han tilbake og han forlater den nåværende dama si av denne grunn betyr jo dette i bunn og grunn bare at dama han valgte nå ikke var riktig for han uansett. Slik ser jeg iallefall på det, men ikke ta mine råd for god fisk -_-. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Stine_* Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan jeg få spørre sånn ca. hvor du kommer fra Stine? Fylke/By Ja, så kan jeg vel slenge ut bilde og mitt ekte navn i samme slengen? Tror du at du vet hvem jeg er nå eller? Takker forøvrig masse for råd fra alle sammen, det vanket jo i råd om både den ene og den andre løsningen.. Men jeg har bestemt meg for å la ham være inntil videre. Det er tungt for meg, men vi studerer uansett på hver vår side av landet nå, så håper jeg kan komme lettere over ham på den måten.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, så kan jeg vel slenge ut bilde og mitt ekte navn i samme slengen? Jeg kan godt ta bilde, er du heit så skal jeg gi deg følelsene på rett vei Lenke til kommentar
Gjest Guest_Stine_* Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, så kan jeg vel slenge ut bilde og mitt ekte navn i samme slengen? Jeg kan godt ta bilde, er du heit så skal jeg gi deg følelsene på rett vei Hehe, du er litt ung for meg, men takk for tilbudet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå