OscarMike1 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 (endret) ... Endret 4. januar 2009 av Eircag Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 design er jo ikke så viktig... er mest interesert i hvor langt utviklinga har gått om noen år.. men uansett.. jeg tror 1 år fram i tid kommer til å komme flipptelefoner med trykkfølsom skjerm, slik som samsung har klart lage... det kommer nok til å slå ann, det er bare spørsmål om tid... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det kommer i allefall til å bli mer og mer farger med trykkfølsom skjerm. Jeg tror det kommer til å bli mobiler som ikke kommer til å ligne på dagens telefoner. De kommer nok til å ligne mer på en Neonode! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Du tenker på SCH-X730 da? Litt firkantet for min del, liker litt linjer jeg :-) Også den telefonen har flipplokk, lurer på hvor lang tid det tar før nokia eller SonyE finner på noe slikt. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 (endret) ... Endret 4. januar 2009 av Eircag Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 det tviler jeg på.. det er ike en praktisk telefon til buisness folk og folk med litt kraftige fingrer... tror flipp-telefoner kommer til å slå ann - bare se på Asia (de er litt lengre fremme i tid en oss når det gjelder teknologi), der har flipp telefoner over 80 prosent av markedet... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det kommer i allefall til å bli mer og mer farger med trykkfølsom skjerm.Jeg tror det kommer til å bli mobiler som ikke kommer til å ligne på dagens telefoner. De kommer nok til å ligne mer på en Neonode! Neonode er utrolig stilig! Bare synd at det er en limited edition telefon. Var hvertfall det da den kom, vet ikke om de har forandret på det? Neonode n1 skal ikke være en limited edition. Det er meningen at de lager sender ut de 1000 første til de 1000 førte personene som forhåndsbestilte, og deretter kommer n1 ut i butikkene. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Jasså? *grubleover* Stilig å hatt en slik en Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Noe jeg IKKE tror kommer til å slå ann i fremtiden (eller nåtiden) er Siemens Xelibri-linje.. ettersom mennesker blir mer tiltrukket av Design OG funksjoner, enn en liten boks du kan ringe med.. (synes ikke de ser noe særlig fine ut heller) :smile: Tilbake til NeoNode: Flere tusen har forbestillt en N1, og Neonode sliter nok med å produsere dem som det er... jeg tror ikke vi vil komme til å finne N1 i en vanlig tele-butikk i nærmeste fremtid... her hvor jeg bor har vi da "Kvadrat" (norges største kjøpesenter), men jeg hvet ikke om dere der ute har noe lignende Lenke til kommentar
Trio Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 eg tror det blir................Tøffe mobiler :wink: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Håper det fortsatt går an å gjøre enkle ting som å....tja, RINGE! med dem Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hey people - we got a new one in here - med til nå 13 innlegg på en dag... hilse på "Trio", en ny framtidX Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Hey people - we got a new one in here - med til nå 13 innlegg på en dag... hilse på "Trio", en ny framtidX :smile: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hey people - we got a new one in here - med til nå 13 innlegg på en dag... hilse på "Trio", en ny framtidX Ironisk nok med nicket Trio, som i en trio av futurex, mobil eksperten og nå; trio :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hey people - we got a new one in here - med til nå 13 innlegg på en dag... hilse på "Trio", en ny framtidX Ironisk nok med nicket Trio, som i en trio av futurex, mobil eksperten og nå; trio :wink: lærer han aldri Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hmmm, tror faktisk ikke han har noe med futurex/mobileksperten å gjøre... :-? Skal dere beskylde alle her på forumet som brukte mer enn en smiley på EN post, for å være futurex? :wink: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 vil du også vere med på den lista? forresten, jeg bare tulla der oppe,jeg tror ikke det er samme fyren.. men han har veldig mange uinteresante innlegg... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg tror ikke noen av dem er samme person.. jeg MÅTTE bare si det 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå