Gå til innhold

billig og bra CR123 batterilader m/batteri.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ingen aning om hvor dette burde vært postet, da jeg ikke har funnet noe batteriforum enda :p

Dog er CR123 mye brukt i kameraer (blitz?) så kanskje det burde vært kamerarelatert? Ikke vet jeg.

Jeg har bestilt 200mW laser fra dealextreme og ser jeg vil trenge oppladbare batterier og lader for CR123 batterier. 

De batteriene jeg har funnet oppladbare er opptil 800mah mens de som ikke er oppladbare har jeg sett opptil 1400mah! Finnes det oppladbare batterier i samme størrelse? 

Har sett pakker med batterier og lader for rundt 700kr, noe jeg synes er vel drygent. Det må da finnes noe mer brukbart?

Har funnet en lader som jeg tror er brukbar på dealexreme, men ikke oppladbare batterier jeg blir "tent" på. Tips? Erfaringer?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Siden ingen respons... lader, batterier og protection goggles bestilt.

Hei.

Fiffig nick :D

Har nettopp mottatt en True 30mW Green Laser fra DX og er litt nysgjerrig på dine erfaringer med produkter fra DX.

Fikk du sjekket kvaliteten på batterier og lader fra DX? Jeg ser du skulle bestille CR123 batterier så jeg antar du bestilte 200mW Factory Pod Modded? Kan du si noe om dine erfaringer med den?

Ser på laderen du linker til. Lader ikke den 18650 batterier og du skulle ha CR123? Går disse overens? :hmm: Blir litt forvirret av alle disse standardene.

Sorry om jeg spør og graver mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...