Khaya Ivorensis Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) ..................... Endret 4. november 2009 av Khaya Ivorensis Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei! Du er dyktig ingen tvil, og spille gitar kan du også Kule låter synes jeg, den nucturne var jo utrolig stemningsfull og vakker! I den andre låte følte jeg at improvisasjonen din stoppet litt opp til tider, skulle ønsket litt mer flyt i den. Dette føler jeg ble bedre i den siste sangen, quick funk jam, her har du virkelig god flyt i improen, selv om kanskje hele låta er noe ensformig etter min mening. Litt lite dynamikk i landskapet for å si det på den måten siden det bare er impro og den samme beaten som går igjennom hele sangen. Hadde vrært bra hvis du fiksa et refreng eller noe som kunne bygget litt opp om selve improen. Men stå på du har virkelig potensiale. studerer du musikke eller er det bare hobby? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Imponerende! Jeg må få spørre hvordan du tenker når du improviserer, hvilke licks du bruker og slikt? Spiller gitar selv, og skal lære meg jazz nå, og sliter litt med improvisasjon, får det ikke helt på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå