Resus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg vurderer å kjøpe denne brenneren og tenkte da at jeg kunne høre hvilke erfaringer folk i forumet hadde med den. -Har den noe ala plextors burnproof? Fungerer brenneren greit eller bør jeg kjøpe Plextor? Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har brent 100 plater verbatim 4x dvd+r og 50stk cd-r uten problemer. Synes nå den er knallbra. Det er også justlink. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Null problemer med denne brenneren. Definitivt verdt pengene Lenke til kommentar
Scarface Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Er det tilfelle at denne brenner både +RW og -RW? Sakset denne setningen fra et forum hos Dell: "I have a new 8250 with the NEC ND-1100A drive. I have been successful writing DVD+RW and CD-RW but when I try and burn a CD-R with...." Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Er det tilfelle at denne brenner både +RW og -RW?Sakset denne setningen fra et forum hos Dell: "I have a new 8250 with the NEC ND-1100A drive. I have been successful writing DVD+RW and CD-RW but when I try and burn a CD-R with...." Nei. Den brenner bare DVD+R+RW. CD-R-RW har ingenting med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Resus Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Er det tilfelle at denne brenner både +RW og -RW?Sakset denne setningen fra et forum hos Dell: "I have a new 8250 with the NEC ND-1100A drive. I have been successful writing DVD+RW and CD-RW but when I try and burn a CD-R with...." Hvis du skal ha en brenner som kan brenner både DVD-RW og DVD+RW kommer NEC med ND-1300A om en måneds tid. Kan ikke skjønne at det er så nøye. DVD+RW sies å være det beste formatet, så da er det jo bare å kjøpe DVD+R plater... Lenke til kommentar
Scarface Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Sorry, bare jeg som leste feil..... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ND1100A er en genial brenner Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 1. søk på forumet. det er en del tråder om denne brenneren. 2. hvis du får en spiller som funker ut av boksen, så er det en helt kurant brenner. problemet er at en god del av oss som har brenneren, ikke får brent i høyere hastigheter enn 2.4x. no big deal, men det hadde vært greit å fått utnyttet den til det fulle. Lenke til kommentar
Kluztok Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Vil min P3 600 mhz klare å brenne smertefritt med denne NEC brenneren? Kan nevne at jeg har 448 mb sdram 100 mhz minne. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 tror ikke det skal være noe problem, nei. det går vel mer på hvor kjapt harddisken kan overføre data til brenneren, og den har i tillegg 'justlink' eller noe tilsvarende beskyttelse som ordner ting hvis datastrømmen skulle stoppe opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå