Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nytt 4850 defekt ? Mye rare streker i grafikken [LØST]

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Fikk nettopp mitt nye 4850 i posten. Fikk kobla det til og installerte driverne som fulgte med. Testa med spillet "Trials2 SE" som i og for seg ikke krever så alt for mye. Her var det en del grafikkfeil, som så ut som var feil på skygger. Så da lasta jeg ned nyeste drivere fra ATi, til XP Media Center ed, da jeg tenkte at de som fulgte med kanskje ikke var ment for Media Center. Alt så ut til å virke når jeg starta opp igjen spillet.

Så måtte jeg jo teste hva kortet var godt for, så jeg installerte crysis for første gang. Spilte en 10 minutter før det begynte å komme "feil" i grafikken her og. I tillegg lager skjermkortet en eller annen irriterende høy pipelyd i crysis. Trodde kanskje at det var overoppheting, da pcen står litt inneklemt i en krok, men nå sitter jeg og hakker tenner med vinduet på vidt gap, og problemet er der fortsatt. Har lagt ved et screenshot.

Er det bare å sende dette kortet tilbake, eller er det noe annet jeg kan testa som jeg ikke har prøvd ? Kan legge til at jeg har hatt både ATi AGP kort, og NVidia PCIE kort i maskinen før. Resten av maskina ser slik ut:

2GB OCZ minne

c2d e4400

Asus Radeon HD 4850

ASRock hovedkort

post-37161-1224017694_thumb.jpg

post-37161-1224018002_thumb.jpg

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

bumper denne en gang. Jeg testa kortet i en kompis maskin, og der funka det fint uten feil i grafikk. Så da er det vel bare noen driverproblemer da.. Noen som har vært borti driver feil av denne typen i MCE ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...