petterpann Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mange nettsider har en automatisk kredittvurdering når man søker kredittkort og lån. I 2006 tjente jeg veldig lite, og har derfor store problemer med å få dette innvilget. I 2007 tjente jeg relativt mye i forhold. Vil disse automatiske kredittsjekkene få nye tall å gå etter i natt når listene er lagt ut? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Svaret er ganske enkelt ja. Om det er oppdatert i morgen tør jeg ikke si nå, men ganske kjapt vil det være. Lenke til kommentar
KS Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Svaret er ganske enkelt ja. Om det er oppdatert i morgen tør jeg ikke si nå, men ganske kjapt vil det være. Spørs helt på modellen som benyttes. I en litt mer sofistikert modell hvor man også ser på endringer , så kan en stor endring i inntekt også være en indikasjon på usikker inntekt og dermed ikke nødvenigvis mer trolig enn tidligere til å få kreditt. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Veldig ofte ser dem på inntekt over flere år for å vurdere kredittgrensene du får. Som nevnt over er dette for å indikere en stabil inntekt over tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå