intelli-musa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hei. Driver å bygger en ny pc og har en intel q4550, en TRUE og IC Diamond. Har aldri hatt på kjølepasta på en cpu før. Lurer på om jeg skal varme opp kjølepastaen før jeg har på, er jo stenhard. har hørt at du skal gjøre det med den pastaen. Og noen enkle råd til en nybegynner her? edit: Har lest litt på hjemmesidene til de som lagde kjølepastaen, og forstår sånn ca hvordan jeg skal gjøre det, men ikke det om jeg eventuelt skal varme opp... Endret 14. oktober 2008 av intelli-musa Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her er en guide som kan være lurt å lese Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Her er en guide som kan være lurt å lese Takk for link, skulle kanskje ha søkt litt rundt. Linken i mitt første innlegg så er det en fin guide fra produsenten. Men det med å varme opp IC Diamond, noen som har peiling på det? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 ingen som har peiling? skal montere nå snart og trenger hjelp! Beklager dobbelpost. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har aldri varmet opp kjølepastaen min, men du kan jo prøve å se om det blir bedre da. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 IC Diamond 7 Carat Termisk Pasta Endelig en termisk pasta som banker Arctic Silver 5. En av "personlighetene" i overklokkingsmiljøet, Joe Citerella (entusiasten, overklokkeren og eieren av www.overclockers.com) har hatt mer enn en finger med i utviklingen av denne termiske pastaen. Konsistensen ved romtemperatur er kittaktig så pastaen bør varmes opp før bruk, f.eks. ved å leg dette står på hjemmesidene til netshop og microplex, men som dere kanskje ser så er ikke alt med... Kan jeg bare varme opp i varmt vann eller noe sånt? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) bit i det sure eple og kjøp en annen kjølepasta som funker rett ut av tuben. Endret 15. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå