Simen1 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 HW.no hadde en grei webcam-test for en stund siden, men nå er det umulig (?) å finne tilbake til den. Er det kanskje noen av dere som har noen tips om webcam eller hvor jeg kan finne tilbake til testen? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ligger der den alltid har ligget.. om det var denne du tenkte på da: http://www.hardware.no/tester/input/webcam...ndup/index.html Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Ja, tusen takk ! PS. fant den ikke under hverken "tester" eller "anbefalinger". Muligens jeg bare har letet i gale kateogorier eller noe. Den kom heller ikke opp når jeg søkte på "webkamera" under "tester". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Hvordan er forresten Gsmart mini 2 og 3 eller dette som webkamera? Jeg hadde et sånnt et en stund, men prøvde aldri ut webkamera-funksjonen på det. (Jeg skal bestille webkameraer til noen jeg kjenner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå