Jo Are Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hei På skolen er nettby.no blokkert slik at elevene ikke får tilgang til siden under skoletiden, det er i å for seg greit nok for meg. Problemet er bare at nå er nettby også blokkert hjemme. Hva har skjedd? Kan noen hjelpe meg med og få nettbytilbake igjen? Takker for hjelp Endret 16. oktober 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det snakk om samme PC. På skolen og hjemme, eller to forskjellige maskiner? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 prøv å kjør denne kommandoen i CMD: ipconfig /flushdns prøv etterpå, bør funke Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det snakk om samme PC. På skolen og hjemme, eller to forskjellige maskiner? Er samme PC ja. prøv å kjør denne kommandoen i CMD:ipconfig /flushdns prøv etterpå, bør funke Nei det funket ikke Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vet ikke hvilket operativsystem du har, men prøv å slett alle private data fra nettleseren... og cookies fra harddisken. Kanskje noen sperreinformasjon er lagt til i cookies da du brukte maskinen på skolen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vet ikke hvilket operativsystem du har, men prøv å slett alle private data fra nettleseren... og cookies fra harddisken. Kanskje noen sperreinformasjon er lagt til i cookies da du brukte maskinen på skolen. Jupp tror det børr gjøre susen, har du firefox: Verktøy - Slett Privat Data - Og kryss av for alle, og slett Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg vet ikke hvilket operativsystem du har, men prøv å slett alle private data fra nettleseren... og cookies fra harddisken. Kanskje noen sperreinformasjon er lagt til i cookies da du brukte maskinen på skolen. Takk det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå